Aviseringar
Rensa alla

Eventuell UM-träff i Stockholm. Finns det intresserade människor?


Ämnesstartare

Hej, ungdomar.
Nu hör ni upp. Jag hade tänkt föreslå en UM-träff i Stockholm. Dock istället för att ni ska få behöva uppleva något traumatiskt så som..

Att vakna upp i en gammal skinnfåtölj i ett trångt studentrum med en illaluktande strumpa i munnen, bakfull. (Som det tycks se ut på UM-träffarna) förmodar jag. Hade jag tänkt föreslå ett par aktiviteter.

.. Till exempel:
1. Åka skridskor på allmänhetens åkning. (arrangera en smålags-turnering för dom som är extra ambitiösa).

2. Bege oss till ett äventyrsbad, hoppa från hopptorn och plaska runt i vattnet.

3. Spela biljard.

4. Gå och bowla.

5. Lyssna på någon mindre konsert eller liveband på en rockbar.

6. Se en biofilm.

Har ni själva några förslag är även dom välkomna. Vi kan förstås ha en omröstning småningom och enas.

Jag begär inte att folk ska vallfärda hit, ska jag vara ärlig har jag inga förväntningar alls. Men det vore som sagt trevligt att lära känna någon/några av er.

Erkänn att ni vill åka griller..! [smile][love]

Mvh Historien.


   
Citera
Ämnesstartare

se en biofilm [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh vill göra sådant. Klå er alla i bowling.


   
SvaraCitera

Supergay.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det meningen att man ska träffas och umgås så ska man inte se på film eller gå på konsert...

Det börjar också bli lite kallt för att vara en längre stund utomhus. Finns det ingen större plats man kan hyra (nån föreningslokal eller nåt?) över en helg och så får folk ta med sig liggunderlag och sovsäckar och så blir det en UM-träff ingen lär glömma [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jason:

Är det meningen att man ska träffas och umgås så ska man inte se på film eller gå på konsert...

Det råder nog delade meningar om den saken. Men jag håller helt och hållet med dig. Därför hamnade dom två alternativen också längst ner på min lista. Men vi får väl se vart de bär..

Kul att folk tagit sig tid och besvarat tråden. Fortsätt så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Supergay.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Historien:

6. Se en biofilm.

skämt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Historien:

3. Spela biljard.

vi kan hänga på söderhallen... har öppet till tre och man får supa ner sig.

annars tror jag på fyllebowling.

egentligen duger samtliga aktiviteter som kan utföras berusad.


   
SvaraCitera
kachin

rundpingis [no-no]


   
SvaraCitera
kachin

eller orienterings-dart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
time
 time

kachin:

eller orienterings-dart

Eller fylle-orienterings-dart!


   
SvaraCitera
time
 time

Tänker mig att det ändå är typ vad jag håller på med när jag är full i Stockholm, fast med pilar.


   
SvaraCitera