Aviseringar
Rensa alla

Evig kärlek


njeee


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Ja men det kanske är något av högoddsare. [zzz]

något av en högoddsare, jävla cp jag är. [shake]


   
SvaraCitera

HAHHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHA AAH AHAHAHAHHAHAHA EVIG KÄRLEK DET ÄR NÄSTAN LIKA BEFÄNGT SOM ÄLVOR OCH TROLL!

Nej. Om den nu existerar så kan den finnas mellan två personer men jag tror ändock inte att den för samman två människor och håller ihop dem livet ut.


   
SvaraCitera

Tror inte att man kan vara kär för evigt, nej.
Däremot kanske man orkar stå ut med varandra livet ut.


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera

Naa. Förstår inte hur folk ens klarar några år. Man måste ju tröttna sjukt fort.


   
SvaraCitera
Nollan

2 personer (orkar inte skriva hur jag känner dom x))
Dom blev tillsammans när dom va 16 o 17 och var tillsammans/gifta tills hon var 74 o han var 75..
Fast... han dog när han var 75 :c
Men dom hade spenderat större delen av livet tillsammans [bigsmile]
Fast om de blir kärlek på det sättet hela livet vet jag inte.. Men man kan ju ändå älska personen på ett sätt så man ändå håller ihop, nej jag vet inte.


   
SvaraCitera

Jag tror på det.


   
SvaraCitera

Ovanligt och jag tror knappt på det.. har inte haft längre förhållanden än 1 år, för då tröttnade han på mig och ville vara ensam...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tråkigt att höra =/ men det kanske inte var den rätta för dig då.. letar man vidare så kanske man hittar den personen tillslut även om det kan vara jobbigt , och när jag tänker efter så kanske det inte är så ovanligt...


   
SvaraCitera

Freddoh:

tråkigt att höra =/ men det kanske inte var den rätta för dig då.. letar man vidare så kanske man hittar den personen tillslut även om det kan vara jobbigt , och när jag tänker efter så kanske det inte är så ovanligt...

Om du pratar med mig, så ja... men jag trodde han var den rätta för han var 100% trogen mot mig, men jag började även själv att tappa mina känslor för honom.
Sen förhållanden efter det har knappt hållit 1 månad av goda skäl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmm ok... men eftersom du också började tappa dina känslor för honom så var ju han inte den rätta, finns säkert killar dina känslor stannar hos och hans hos dig lr hur man ska säga xD, och de förhållandena du har haft efter det som höll i ett år, var ju ingen av de killarna.. vissa personer hittar ju också tillbax tillvarandra =P


   
SvaraCitera

Ja, men instinkt sabbar det.


   
SvaraCitera

ja om det är med rätt person


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo det är ju klart att det måste va rätt person, och då måste man ju testa sig fram, men det kanske inte är den enklaste... men man ska ju inte ge upp x)


   
SvaraCitera