Aviseringar
Rensa alla

Evighetens förfall


Ämnesstartare

Vilka väntar?

Se evigheten som en mur, en blockad som hindrar fri rörelse, tänk bara på en evighetsmaskin, dess uppgift skulle ju vara att göra samma sak i evighet. Det är det som evigheten gör med oss, det limiterar oss till förändring, som alltid kommer att upprepa sig, om än mycket långsamt. Det är därför vi inte har kunnat hitta higgs-bosonen, för att vi inte förstår att det är tid och upperpning som står bakom gravitationen, för att hålla allt säkert.
Men snart kommer evigheten att upphöra, den är mycket gammal nu och har börjat förfalla. Synen av det är det vackraste som någonsin kan skådas, och känslan kommer att röra vid era själar. För när evigheten är slut så kommer det vara fritt för förändring och allt kommer att ske precis samtidigt, det kommer inte gå att mäta, det kommer att ske ögonblickligen, vi blir oändligt utsträckta och kommer att existera som ljus. [smile]


   
Citera

Jag är en vampyr, jag suger och spyr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Jag är en vampyr, jag suger och spyr.

"WE ARE CHILDREN ÖF DÖ NAJT AND WE DRINK BLÖÖD", javisst farfar, ni är för fega för att vara kannibaler bara.


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

"WE ARE CHILDREN ÖF DÖ NAJT AND WE DRINK BLÖÖD", javisst farfar, ni är för fega för att vara kannibaler bara.

Jag vet vad han heter, jag står med ett gevär, jag ska spendera mitt liv med att ta tillbaka allt som är ditt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Jag vet vad han heter, jag står med ett gevär, jag ska spendera mitt liv med att ta tillbaka allt som är ditt.

va?


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

va?

ingenting av det här, ingenting av det där

jag önskar dig allt vackert för du är det bästa som jag vet
det bästa som jag vet
det bästa som jag vet
det bästa som jag vet

och full med fjärilar och fåglar som du ser kastar allting som du inte vill ha med när vägen går isär och floden blir ett hav låt din stjärna visa vilken väg du ska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cause nothing has been done that can't be done, Nothing has been sang that can't be sung, And nothing has been set, so forget how to play the game It's easy... ...All you need is headcleaner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man måste förstå att allt började med en rörelse, och energin från den rörelsen är det som orsakar förändring, det som gör tiden gällande. Det måste man veta, och man måste försöka stänga av sig från rörelsen och förstå den, för att ingenting har en början och ett slut, det har alltid funnits någonting och kommer alltid att finnas någonting, vilket gör rumtiden överflödig, och när man inte längre behöver mäta tiden så möjligör det för förändringar att ske konstant, allt händer samtidigt, och man blir oändligt utsträckt, som ljus, det vill säga, ren energi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evighet betyder för evight finns inget slut[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera