Aviseringar
Rensa alla

Ex sex med sin bästa killkompis.


*Dunkar huvudet i tangentbordet upprepade gånger.*


   
SvaraCitera

Är du dum i huvudet eller? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oerhört mogna och sofistikerade kommentarer. Varför ens kommentera? Om ni aldrig haft en tjej så är det klart att ni inte förstår. Försätt och dunka ditt huvud i tangentbordet du, hjärncellerna är nog ändå redan borta.


   
SvaraCitera

Terra:

Nu är det så att hon innan mitt förhållande endast har haft ett one night stand och sa att hon inte tyckte om det och vill ha känslor när hon har sex.

Tänker svara seriöst på ditt idiotiska inlägg:

1. hon kanske har ändrat uppfattning om ons
2. hon kanske har fått känslor för sin killkompis
3. det kanske bara blev så

sen verkar det ju sjukt omoget att göra slut med någon för att ni sedan "kanske bli tillsammans igen om någon månad"
är ni 14 eller?


   
SvaraCitera

Terra:

Om ni aldrig haft en tjej så är det klart att ni inte förstår.

jag tror samtliga som skrivit i denna har eller har haft flickvän/pojkvän [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det handlade inte om omognad. Snarare tvärtom, vi insåg att om vi vill ha varandra så måste vi göra ett uppehåll, mer än bara paus. Men förstår att det är svårt för dig att sätta sig in i situationen, men tacksam för
Svaret men mindre tacksam för attityden.


   
SvaraCitera

Terra:

Försätt och dunka ditt huvud i tangentbordet du, hjärncellerna är nog ändå redan borta.

Terra:

naturligtvis ska hon få göra det hon vill.

Terra:

hur ska jag kunna låta henne umgås med honom

Förutom detta: Oavsett planerad framtid är ni inte tillsammans nu och du har således inte att göra med vem hon ligger med, såvida hon inte blandar in dig.


   
SvaraCitera

hon var väl kåt och gillar sin killkompis (kanske bara som kompis, det är ändå känslor)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Förutom detta: Oavsett planerad framtid är ni inte tillsammans nu och du har således inte att göra med vem hon ligger med, såvida hon inte blandar in dig.

Alldeles rätt, men undrar ändå. Då kan hon väl ta någon random 😛 Kan iofs tänka mig att hon känner sig ensam efter vårat break, hon sa att hon skulle det, och kanske därför söker någon som hon känner bra helt enkelt. Tack för svar och åsikter allihopa.


   
SvaraCitera

OF 5:

Låt henne ha ett eget liv istället, sundast för er båda.


   
SvaraCitera