Aviseringar
Rensa alla

Exet skickar blommor åt han!


Ämnesstartare

[chocked]Träffade en kille för ganska så exakt ett halvår sedan. Dom två första gångerna vi sågs var han fortfarande tillsammans med henne, och jag visste inte alls varför jag egentligen träffade han, och det slutade med att jag inte tyckte vi skulle ses mer.. Men efter hans ledigvecka hemma på sin egna ort kom han tillbaka och var singel. Efter en bergochdalbana av osäkerhet och ett letande efter orsaker till att fortsätta ses eller bryta så kom alla känslorna springande.

Har aldrig varit några som helst bekymmer med exet fram tills igår då ett blombud ringer honom och säger att det kommer en blomleverans. Hans första kommentar var "Hoppas det inte är X som har skickat dom", varpå jag funderade varför hon skulle göra det? Då fick jag förklaringen att hon ännu inte gett upp och tydligen har hon skickat brev osv tidigare. Kom som en chock, en konstig klump i magen, även om jag litar på honom till hundra procent.

Är så svårt att prata med honom om det här, känns som att jag blir så arg, men det är ju inte hans fel så jag klarar inte av det. Vill inte ses som den svartsjuke vilket jag hade gjort om vi ska diskutera det här. Känns som att vi båda vill undvika det, och enligt honom hade han inte nämnt något av hennes idéer för han tyckte det var onödigt. Men jag vet inte..

Att ex ska vara så svåra. Och att man ska få dessa klumpar i magen av oro.


   
Citera
Jeay_L

Jag förstår att du reagerar, jag blev orolig och förvirrad då en dåvarande pojkväns ex kommenterade en bild på mig på en av mina sidor med "Jasså du har fått ihop det med mitt ex"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja. Nä det är en inbyggd mekanism den där ständiga "svartsjukan" och oron. Kände redan innan hur jag ogillade att höra hennes namn, reagerade varje gång han råkade nämna något hon och han gjort förr, när jag såg bilder på dom tillsammans. Det är svårt. Och nu när jag vet att hon fortfarande finns med i spelet , dock nu ofrivilligt av oss, så känns det bara värre.


   
SvaraCitera

sunshined:

Exet skickar blommor åt han!

[no-no] Exet skickar blommor åt honom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera