Aviseringar
Rensa alla

Exotica i Lund


Ämnesstartare

Funderar på att pierca mig i septumet på exotica. Men man har vissa rykten om att dem inte steriliserar sina instrument osv. Känns ju bra... Någon som har någon erfarenhet av exotica?


   
Citera

nej,men du skulle passa i d ialf[y]jag tänkte med göra men insåg at jag såg ut som en ko[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

nej,men du skulle passa i d ialf[y]jag tänkte med göra men insåg at jag såg ut som en ko[sad]

Nä kör på det! Tack, är bara rädd för att föräldrarna ska typ.. döda en:)


   
SvaraCitera

CRUSHHERHEART:

Nä kör på det! Tack, är bara rädd för att föräldrarna ska typ.. döda en:)

eh...du är nte 18?sålänge du inte är 18 eller bor hemma får du anpassa dig efter dina pärons regler för dom betalar för dig[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

eh...du är nte 18?sålänge du inte är 18 eller bor hemma får du anpassa dig efter dina pärons regler för dom betalar för dig[shake]

dom bestämmer inte över min kropp


   
SvaraCitera

CRUSHHERHEART:

dom bestämmer inte över min kropp

ppft,fjortis,sålänge dom betalar för husrum och mat så bestämmer dom precis allt över dig,jävla fjortisfasoner,antar att du var en sån som börja supa och röka när du va 13-14 oxå[zzz]visa lite tacksamhet och respekt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

ppft,fjortis,sålänge dom betalar för husrum och mat så bestämmer dom precis allt över dig,jävla fjortisfasoner,antar att du var en sån som börja supa och röka när du va 13-14 oxå[zzz]visa lite tacksamhet och respekt

Har studiebidrag och betalar för mig själv. Mina föräldrar har varit så pass dåliga föräldrar så jag borde inte ha någon form av respekt för dem överhuvudtaget sedan anser jag att man inte har någon rätt att bestämma över någons utseende bara för att man är förälder åt ett nästan myndigt barn har man inte rätten att "äga" barnet. Men jag kan hålla med om att det är fel när man är 13-14årsåldern kanske men nästan år fyller jag 18 plus att det är lagligt för en 16åring att pierca sig i danmark. Vissa piercingstudios i Sverige tar emot ungdomar från 16årsålern också utan föräldrars underskrift. Anledningen till att jag började supa i tidig ålder var för att jag blev misshandlad av min farsa. Ps. fjortis är inte ett skällsord längre


   
SvaraCitera

CRUSHHERHEART:

Ps. fjortis är inte ett skällsord längre

fjortis är ett beteende och du resonerar som en.

CRUSHHERHEART:

Anledningen till att jag började supa i tidig ålder var för att jag blev misshandlad av min farsa. Ps

du får ingen sympati där för jag blev oxå d sen jag va liten,sålänge du inte betalar hyra mat och el så kan dom bestämma när du inte är myndig,lär dig att respektera dom som gett dig husrum i 18 år även d vart förjävligt,du kommer lära dig när du flyttar hemmifrån.

CRUSHHERHEART:

Har studiebidrag och betalar för mig själv

el,hyra,vatten,mat?yeah right


   
SvaraCitera

CRUSHHERHEART:

dom bestämmer inte över min kropp

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

fjortis är ett beteende och du resonerar som en.

Fjortis brukade vara ett skällsord man använde för några år sedan. Numera beskriver man en fjortis på ens skrivsätt. Då man bla skriver oxå på internet.

Tözen:

du får ingen sympati där för jag blev oxå d sen jag va liten,sålänge du inte betalar hyra mat och el så kan dom bestämma när du inte är myndig,lär dig att respektera dom som gett dig husrum i 18 år även d vart förjävligt,du kommer lära dig när du flyttar hemmifrån.

För det första så spelar det ingen roll vad fan dem betalar för mig, för deras beteende är inte acceptabelt och jag tycker mer att det är du som gör fel om du tar del av den skiten du fick ta emot. När något sådant händer sitter man INTE bara brevid och låter processen fortsätta. Tydligen, något du gjorde eller så bara lät du dem trycka in en jävla massa åsikter i ditt huvud när du flyttade hemifrån och undvek att bli en egen individ. Jag tycker tycker synd om dig


   
SvaraCitera

CRUSHHERHEART:

för deras beteende är inte acceptabelt och

jag har vart med om samma som dig,när jag bodde hemma hatade jag dom enormt och jag tatuerade mig 2 veckor efter jag fyllde 18 i rent uppror för jag avskydde dom,vilket jag ångrar nu.När jag flyttade 55 mil hemmifrån blev relationen bättre och många gånger jag fick stryk så förtjänade jag d säkert,men knappast alltid.

Att resonera som du gör med att dom ite bestämmer över din kropp är korkat,sålänge du bor hemma och dom betalar så får du fan ta och ge dig.

CRUSHHERHEART:

När något sådant händer sitter man INTE bara brevid och låter processen fortsätta.

åh,så en piercing kommer vara upproret som får dom att sköta sig?[tired]

CRUSHHERHEART:

och undvek att bli en egen individ.

jag har knappt nån relation med mina föräldrar kvar och jag klarar mig ekonomiskt etc etc,så jag är en självständig individ och inte en korkad fjortis som du verkar vara som tror att en piercing kommer göra att dom får mer respekt för dig,idioti.Den som har pengarna har makten.

CRUSHHERHEART:

Jag tycker tycker synd om dig

jag tycker inte synd om dig,så som du resonerar så förstår jag om du får en smäll på käften om du piercar dig.


   
SvaraCitera

Pierca dig inte innan du kollat upp det. Försök på flashback kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

åh,så en piercing kommer vara upproret som får dom att sköta sig?[tired]

Herregud, jag vill inte pierca mig för att göra någon upprörd. Absolut inte, utan för att jag vill. Det är väl snarare du som har gjort ett korkat uppror om du tattuerade dig bara för att uppröra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Pierca dig inte innan du kollat upp det. Försök på flashback kanske?

Får ta och göra det. Gick förbi stället idag dem skulle lägga ner snart, känns lite skumt


   
SvaraCitera

CRUSHHERHEART:

är bara rädd för att föräldrarna ska typ.. döda en:)

Jag kom hem från skolan på min 18-årsdag till ett hus fullt med släktingar och folk och jag har omplåstrade handleder. Inte heller särskilt populärt.


   
SvaraCitera