Aviseringar
Rensa alla

experiment


Ämnesstartare

jag tänkte göra ett experiment jag tänker inte duscha eller byta kläder på 1 månad och kolla om lukten och smutsen försvinner grottmänniskorna duschade aldrig dom bytte aldrig kläder och dom kunde ju vara med varandra vad tror ni om detta? jag kanske helt kan sluta dusha och byta kläder de e ju bara att se till att inte bli smutsig


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Kör på Glatt skålande


   
SvaraCitera

Antagligen var det väl för att alla luktade lika dåligt


   
SvaraCitera

tar ju minst 2 dagar så luktar de ju skit tycker ja, men vill du så kör hårt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thé King: grottmänniskorna duschade aldrig dom bytte aldrig kläder

Grottmänniskorna tvättade både sig själva och sina kläder, även om det inte var på ett lika modernt sätt som vi gör idag.

Om du nu tänker genomföra detta vidriga projekt så se still att stanna innanför hemmets fyra väggar, för allas trevnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En månad utan att varken duscha/bada eller byta kläder? Så länge du håller dig inomhus i din egna lägenhet så är det ju ingen som får lida av dofterna (stanken) men att röra sig ute bland andra låter ju inte som en höjdare - för din omgivning.


   
SvaraCitera

undra om du kommer stå ut med lukten säger ja bara, luktar ju dåligt 2 dagar efter dusch o ja har provat 3 dagar sen stog ja inte ut för de lukta så dåligt o kliade på hela ryggen hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kommer ju bli extremt populär bland tjejerna tjejer gillar ju rebeller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej gör inte det för folk kan komma att dra sig undan, tjejer gillar fräscha killar som sköter sin hygien. Jag vill alltid vara fräsch när jag är bland folk och även om jag inte skulle känna mig så skitig så vill jag alltid duscha om jag får besök eller om jag ska ut på något och träffa människor. Man mår vanligtvis bara dåligt ifall man är ovårdad.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VirginSteele:
Nej gör inte det för folk kan komma att dra sig undan, tjejer gillar fräscha killar som sköter sin hygien. Jag vill alltid vara fräsch när jag är bland folk och även om jag inte skulle känna mig så skitig så vill jag alltid duscha om jag får besök eller om jag ska ut på något och träffa människor. Man mår vanligtvis bara dåligt ifall man är ovårdad.  

men asså jag vill bli mörkhyad och om jag inte dushar så kommer jag bli svart av allt smuts


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Thé King:

men asså jag vill bli mörkhyad och om jag inte dushar så kommer jag bli svart av allt smuts

Jobba i kolgruva utomlands istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thé King:

men asså jag vill bli mörkhyad och om jag inte dushar så kommer jag bli svart av allt smuts

Haha men sköter man aldrig sin hygien så riskerar man ju att bli utsatt för mobbning och dessutom kan man ju bli riktigt sjuk, sen när du vant dig med det där och gått riktigt länge och en dag plötsligt ska duscha så kan kroppen regera med en chock. Förstår ju att du inte är seriös men det finns tonåringar som inte tänker på eller ens ens bryr sig om att sköta hygienen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frågan är om en luktar värre efter en månad jämfört med ett par veckor, jag har en teori om att det inte är så, inte om du vistas mycket utomhus.


   
SvaraCitera

:/                   


   
SvaraCitera
penja

VirginSteele:
Nej gör inte det för folk kan komma att dra sig undan, tjejer gillar fräscha killar som sköter sin hygien. Jag vill alltid vara fräsch när jag är bland folk och även om jag inte skulle känna mig så skitig så vill jag alltid duscha om jag får besök eller om jag ska ut på något och träffa människor. Man mår vanligtvis bara dåligt ifall man är ovårdad.  

Vilken bra input 


   
SvaraCitera