Aviseringar
Rensa alla

Experiment!! Inte runka på 40 dagar. Dagbok!!


Ämnesstartare

Vill bara säga att jag inte är knäpp!! Jag håller med er när ni skriver "varför??" men det är just vad jag skrev...ett experiment. Jag är inte sen med att testa det mesta i livet. Så nu ska jag testa och se hur jag kommer reagera eftersom så många skriver trådar om det, om hur det är, blir man galen, kommer jag komma i sömnen, blir pungen stor (haha det blir den inte det vet jag) m.m. går att räkna upp hur mycket som helst.

Så istället för att bara säga saker i stil med "lägg av, eller finner inga ord" var glad över att kunna följa mina 40 dagar och få veta hur det är utan att själva behöva avstå.

Och om du inte "vill veta" som någon skrev, behöver du inte gå in och läsa vad som skrivs.

Jag uppmuntrar till kommentarer och tips så jag tar mig igenom det här. Tror inte det blir lätt, för jag är en hängiven runkare (tror de flesta killar är det). Det e grymt skönt, avslappnande och gött att dra en runk. Men det vet jag redan. Så nu ska det testas om jag blir något smartare, eller får bättre koncentration. (Har inte hållt upp sen jag var i tidiga puberteten.

Lumpen har jag också gjort, men då var det oftast max några dagar som jag höll upp. Inte så att varken jag eller mina lumpenpolare höll upp under fältveckorna. Var bara att köra på, ingen som var blyg, e man säker på sin läggning så e man. Och ja det går att få vara ensam i lumpen också. Även om det oftast var ett gäng bassar med även när man duschade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Loggbok inlägg nr1 dag1 avklarad:

Då var snart första dagen slut.

Det har gått bra, inga problem under första dagen.
Berättade för mina närmaste polare under dagen om mitt sjukt jobbiga beslut att starta projekt "inget sprut, inget tjut, bara att hålla ut" 40 dagar utan runk.
Reaktionen från dem var densamma!! HAHAHAHA det klarar du aldrig. "varför?" frågade jag!!! Ingen hade något direkt vettigt svar. Bara inflikningar om hur jobbet det måste vara och hur OTROLIGT sugen jag kommer vara på att få spruta/komma/få en fett skön orgasm/ you namne it etc.

Okej med en vecka eller två tyckte de alla verkade vara ett rimligt mål att nå, men 40 dagar NEJ NEJ.

Frågade om någon provat så de visste!? Nej ingen hade någonsin hållt upp så länge. Men hur kan ni då veta grabbar?? Inget svar...

I alla fall det har verkligen inte varit något problem att hålla händerna borta från slangen idag. Men det konstiga är att bara för att jag satt upp ett antal dagar som mål blir det per automatik svårt. Som om kuken jävlas med mig. Jag menar ärligt talat alla grabbar som läser det här!! En dag är inget svårt. Har varit många dagar då det av olika anledningar inte blivit någon runk. Men försök låta bli bara för att det är ett vad eller en dum idé som dykt upp. Ja då pirrar det i magen, pungen, kuken, ja överallt.

Jag fick den känslan idag att mina polare inte kommer vara till någon större hjälp under experimentet. De har redan börjat göra det svårt för mig genom att försöka locka mig till en handtralla. Allt ifrån att fråga om jag e sugen till att beskriva hur skönt det var efter träningen att få komma hem och belöna sig själv.

Men jag tänker inte ge upp, för då blir den här tråden meningslös och jag svikit mitt löfte till er som vill följa mig. Jag kommer göra allt för att klara av det här och för att kunna rapportera till er vad som hände med mig. Med min kropp, min kuk, pung psyke m.m.

Det är ni som får fråga på om vad ni är nyfikna på att veta. Nu kommer ni ha chansen!

Summan av dagen: En så länge inget problem. Men erkänner att suget att få tömma en rejäl sats har varit större. Det har upptagit mer av mina tankar under dagen än vad det normalt gör. Men beror med säkerhet på att det var första dagen och alla mina grabbpolare snackat om det.

Tillägg:
Normalt brukar jag runka minst 1 gång per dag, brukar ofta bli fler men sällan mer än 3 per dag. Beror ju på att jag har ett liv och att det blir mindre skönt efter varje gång och att satsen inte blir lika kul.

Finns säkert de som tycker det låter sjukt det jag skriver, men jag hävdar att det inte alls är det, utan fullt normalt för de flesta killar. Självklart kan jag inte generalisera alla grabbar, men jag tror det är som jag beskriver min situation för de flesta, men att många inte vågar erkänna det.


   
SvaraCitera

Åhå, du ser ut å floppa. [sad]


   
SvaraCitera

haha, Bara för det så ska jag också ställa upp på detta.
Jag har för ca 1 månad sedan avbrutit relationen med min KK så det är torka just nu. Så fröken höger lägger jag åt sidan! Start från och med nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inlägg av trådskaparen:

Till:
MikaelH

Tack för stödet. Vet igentligen inte varför det känns som ett stöd. Eller det vet jag, det känns bättre att veta att någon annan också "lider" sig igenom mina 40 dagar. För just nu när jag tänker på det så känns det som att jag kommer att lida. Som att sakna en gammal vän, eller en syssla som jag så sjukt mycket gillar/tycker om, för visst fan e det skönt att dra en runk.

aja nog om det. haha jag märker att jag ofta glider in på att skriva om att dra en tralla och hur skönt det är. Tror det hör till den psykologiska biten av experimentet att jag kommer uttrycka min längtan efter att få komma i skrift när jag inte får möjlighet till det.

Okej, Så MikaelH!! När var senast du kom? igår? För då ligger vi i fas.

Skriv gärna dina erfarenheter så vi kan jämföra och stötta varandra under resans gång. Borde nästan fira tillsammans när vi klarat av 40 dagar!


   
SvaraCitera

lol hur svårt är det? vekling


   
SvaraCitera

Mr Karl:

Nej, han klara det inte. (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inlägg av trådskaparen:

Kommentar till "Tickstart":

Perfekt att du inte tycker det är svårt. Då har du med andra ord hållt upp och inte fått utlösning/orgasm på 40 dagar. Hur var det? Några tips och bra råd som du vill dela med dig om?


   
SvaraCitera

Mr Karl:

Nej, han klara det inte. (Du röstade på detta alternativ)
70.0% (28 st)

haha GL HF [bigsmile]


   
SvaraCitera

Mr Karl:

Ja, han klarar det. (Du röstade på detta alternativ)

Eru kadett btw?


   
SvaraCitera

Mr Karl:

Några tips och bra råd som du vill dela med dig om?

Var inte meningen att låta dryg, sry. Har inte gjort det personligen, ser inte poängen med det, men hade jag försökt hade jag klarat det.


   
SvaraCitera

Det här klarar du utan några större problem.

De första fyra-fem dagarna kan väl upplevas som naturliga. Sedan blir det självklart att du inte gör det och finner heller ingen anledning till du skall göra det. Så mysigt är det inte.

Blir du sugen är det bara att fundera över hur denna stimulans tillför dig.

Lycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inlägg av trådskaparen:

Kommentar till "The Weapons Dude":

Inga frågor är dumma frågor och alla frågor är till för att ställas. Men det innebär inte att man får ett svar på dem.

Jag väljer att varken säga ja eller nej på din fråga eftersom jag vill vara anonym. Inte för att jag skäms utan för att det blir en mer öppen debatt och leder till att jag inte behöver censurera eller utelämna något som jag tänker.

Hoppas du är ok med mitt svar!

Vore kul om du e med i debatten och följer mina 40 dagar och kommer med egna erfarenheter, tips och frågor kring hur det känns att hålla upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inlägg av trådskaparen:

Kommentar till "LittleBigSimon":

Tack för stödet. Du verkar ha provat på och vet vad du snackar om. Men då är frågan om du kanske från början inte tycker det är så skönt att runka? Tänker på när du skriver att jag ska "tänka på vad denna stimulans tillför mig" som hjälp. Jag känner att det är riktigt skönt att runka. När jag runkar är det en helig stund. Exempelvis som när jag i somras var på en camping med polare och inte fick möjlighet att runka på några dagar, då efter tre dagar när jag hittade en dusch på campingen med varmvatten som jag kunde duscha gratis i utan att betala per minut så tog jag chansen och runkade med den klassiska vattenstråle-massagen på ollonet. hur skönt som helst, efteråt var jag avslappnad i hela kroppen och benen nästan skakiga för så skönt var det att få komma.

Så då till frågan: Har du upplevt en sån skön orgasm någon gång? Jag tänker med tanke på vad du skrev? Det kanske är så att inte alla killar kan uppleva det, eller? Vad säger du?

(tillägg: Notera att jag alltså inte tycker det är kul o dra i kuken i flera timmar, utan att det är själva den intensiva orgasmen som gör att jag vill dra en runk och därför längtar till den. Men sen så är det ju inte alltid som det blir lika skönt Beror ju på omstädigheter, plats, om jag e stressad eller inte, kåt m.m.) Det kan nog nästan likställas med en drog alltså orgasm = drog = beroendeframkallande. Frågan är kanske då att ja varför skapa/bibehålla ett beroende? Tja alltså att få ryggmassage är också skönt och att äta choklad är gott.)

Tack för ditt inlägg.


   
SvaraCitera

Mr Karl:

Nej, han klara det inte. (Du röstade på detta alternativ)

Det är omöjligt.


   
SvaraCitera