Aviseringar
Rensa alla

Experiment


Kilowatt:

Fortfarande flirtande ju [confused]

Ja, men det var han som förstörde tråden. Därför jag skrev att han är i farten ju, typ som i vanlig ording? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Ja, men det var han som förstörde tråden. Därför jag skrev att han är i farten ju, typ som i vanlig ording?

Trodde du menade att det inte var det för att det är han som är i farten [crazy]


   
SvaraCitera

Kilowatt:

Trodde du menade att det inte var det för att det är han som är i farten [crazy]

Ja, det var ju det jag menade, om du med "inte var det" åsyftade "the ultimate fail"? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kilowatt:

Mitt experiment har blivit flirttråd. Är det det som är the ultimate fail? [cry]

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Ja, det var ju det jag menade, om du med "inte var det" åsyftade "the ultimate fail"?

Nej, menade att jag trodde att du menade att det inte var en flirttråd för att Aristoteles är i farten 😛

Ingemarsdotter:

[wink]

[mad]
Dold text: Go ahead, blev ju fail ändå [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kilowatt:

[mad]
Dold text: Go ahead, blev ju fail ändå [cry]

Sorry, jag är på utmärkt humör ikväll..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Sorry, jag är på utmärkt humör ikväll..

Nu hänger jag inte med [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kilowatt:

Nu hänger jag inte med [blush]

Jag säger och gör saker på en lättsam nivå när jag är glad och lycklig. Det kan innefatta att driva med folk, vara flörtig och allmänt social. Men jag menar inte att driva med någon på ett elakt vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Jag säger och gör saker på en lättsam nivå när jag är glad och lycklig. Det kan innefatta att driva med folk, vara flörtig och allmänt social. Men jag menar inte att driva med någon på ett elakt vis.

Förstår inte var du drivit med nån [confused] Är nog för tankspridd för tillfället [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kilowatt:

Förstår inte var du drivit med nån [confused] Är nog för tankspridd för tillfället [blush]

Inte just på den här tråden. Spammar alla andra dock. Behöver få utlopp för min inneburna kreativitet [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Inte just på den här tråden. Spammar alla andra dock. Behöver få utlopp för min inneburna kreativitet

Spam är bra [y]


   
SvaraCitera