Aviseringar
Rensa alla

Experimentet: Sy ihop ögonen på kattungar


Ämnesstartare

[mad]

http://nyheter​.se.msn.com/photopage.aspx?cp-documentid=250691860

Ja, det här är vad som händer när etik och vetenskap separeras. Allt får visst göras i vetenskapens namn...jag trodde vi hade kommit en längre bit på vägen men människan är fan oförmögen till riktig utveckling (nej, jag syftar inte på den tekniska utvecklingen).


   
Citera
Ämnesstartare

ÅÅÅÅÅÅÅÅ varför jefla äckligggt[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vidrigt. De kunde väl experimentera på grova brottslingar istället eller sig själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

De kunde väl experimentera på grova brottslingar istället eller sig själva.

Breivik får skriva brev till högerextremister och t o m skriva böcker...men kattungar får vi misshandla hur vi vill. Den här världen är upp och ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xyz123:

Breivik får skriva brev till högerextremister och t o m skriva böcker...men kattungar får vi misshandla hur vi vill. Den här världen är upp och ner.

Och pedofiler får surfa barnporr på rättspsyk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilket snuskigt och elaka experiment forskare tillåts göra [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

Och pedofiler får surfa barnporr på rättspsyk.

Är det sant? Det här "moderna" samhället är ännu mer depraverat än jag trodde.


   
SvaraCitera
sincan

Forza militantare greenpeace


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vidrigt ja. mår illa.

clickclack:

ch pedofiler får surfa barnporr på rättspsyk.

fast det får de väl ändå inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

fast det får de väl ändå inte

Jo. Socialstyrelsen anser att det är en rättighet för intagna på rättspsyk att få ha internet och personalen får inte begränsa denna rättighet på något sätt, inte ens för att blockera barnporrsidor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

Socialstyrelsen anser att det är en rättighet för intagna på rättspsyk att få ha internet och personalen får inte begränsa denna rättighet på något sätt, inte ens för att blockera barnporrsidor.

Du tänker inte att den begränsningen sköts av lagen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

på rättspsyk att få ha internet och personalen får inte begränsa denna rättighet på något sätt, inte ens för att blockera barnporrsidor.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

Jo. Socialstyrelsen anser att det är en rättighet för intagna på rättspsyk att få ha internet och personalen får inte begränsa denna rättighet på något sätt, inte ens för att blockera barnporrsidor.

De har nog väldigt begränsad tillgång till internet med ganska många sidor spärrade skulle jag tro. Som sig bör.


   
SvaraCitera

undrar hur folk skulle reagera om samma sak och värre hände på människor. då rapporteras det inte ens om.

men ja, vidrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Du tänker inte att den begränsningen sköts av lagen?

Står ingenstans i lagen att internet är en rättighet för psyksjuka.

isola:

De har nog väldigt begränsad tillgång till internet med ganska många sidor spärrade skulle jag tro. Som sig bör.

Fast nu har de inte det. Hade de haft det hade inte ​sånt här kunnat hända.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12832359.ab


   
SvaraCitera