Aviseringar
Rensa alla

Extrajobb - Telemarketing


Ämnesstartare

Hej, jag tänkte fråga ifall någon här kanske vet någonting om nåt företag som sysslar med telemarketing där även vi ungdomar kan jobba. Vill gärna jobba hemma och ringa samtal till exempel liksom. Vill ju tjäna pengar.

Någon som vet?[cute]


   
Citera

Telefonsex finns ju alltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Telefonsex finns ju alltid

Det skadar inte att vara lite seriös


   
SvaraCitera

JennyHedin:

Det skadar inte att vara lite seriös

Jo, om man får för mycket av det.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Telefonsex finns ju alltid.

riktig sex finns ju alltid


   
SvaraCitera

JennyHedin:

Det skadar inte att vara lite seriös

Tror inte du får ägna dig åt telesex, tror de kräver att man ska vara minst 18 (åtminstone officiellt) men annars är det nog ett rätt bra jobb om man är rätt person. Finns åtminstone en här på UM som jobbar med det, och hon verkar tycka att det är ett rätt okej jobb (för att vara ett jobb).

Men kolla runt lite på arbetsförmedlingens hemsida. De har gott om sådana jobb.
http://platsbanken.arbetsformedlingen.se/Standard/Start/Start.aspx

Tror dock att många vill att man ska vara 18, och många av dem har en lokal du arbetar i. Och att jobba som försäljare, särskilt via telefon, är ett jävla skitjobb. Personligen skulle jag lätt hellre telesexa än telesälja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Tror inte du får ägna dig åt telesex, tror de kräver att man ska vara minst 18 (åtminstone officiellt) men annars är det nog ett rätt bra jobb om man är rätt person.

Jag har inte tänkt ägna mig åt telesex, jag vill syssla med teleförsäljning vilket är en helt annan grej. Så om någon kan komma med ett seriöst förslag så skulle jag vara tacksam.


   
SvaraCitera

JennyHedin:

jag vill syssla med teleförsäljning vilket är en helt annan grej. Så om någon kan komma med ett seriöst förslag så skulle jag vara tacksam.

hade förut ett jobb åt naturskyddsverket där jag krängde grejjer. fick 117kr + provision. snitta väl lite runt 130kr/h på det jobbet


   
SvaraCitera

Stringburka:

ror inte du får ägna dig åt telesex, tror de kräver att man ska vara minst 18 (åtminstone officiellt) men annars är det nog ett rätt bra jobb om man är rätt person.

Stringburka:

Men kolla runt lite på arbetsförmedlingens hemsida. De har gott om sådana jobb.

[love]


   
SvaraCitera

Harpyja:

[love]

Erkänn, du säger bara så för du vill ligga med mig.


   
SvaraCitera

Stringburka:

Erkänn, du säger bara så för du vill ligga med mig.

Dold text: Oh, ja.


   
SvaraCitera

JennyHedin:

Någon som vet?[cute]

om du bor i sthlm så är det inte svårt att fixa. jag har själv jobbat med det efter att ha blivit för inspirerad av wall street filmer (Boiler room och Wall Street).

tyckte jag va ascool i början. dessutom hade mitt företag sina lokaler i gamla stan vilket kändes lite flashigt.

tror jag klarade av att jobba i 2 dagar, eller nej 1.5 dygn va det nog. innan jag sa till chefen "jag har lite ont it huvudet" så gick jag min väg och kom aldrig tillbaka.

det suger att jobba med telemarketing :(, du blir utskälld från folk o du gör egentligen inget som känns bra (så var det iaf för mig). man försöker bara lura människor.

ta ett annat jobb! typ i kassa eller något så får du kompisar också på köpet [cheers].

pusspussknull.


   
SvaraCitera

Telemarketing är vidrigt. Det kommer du säkert också inse.

Men lycka till.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera