Aviseringar
Rensa alla

Extrem handsvett


Ämnesstartare

Hejsan!

Jag kan börja med att säga att jag har kollat igenom forumet och sånt, men inga seriösa svar tyvärr =/

Jag har EXTREM handsvett och fotsvett som jag skäms väldigt mycket för. Jag har haft det i 3 år nu, blir bara värre.

Om man kollar på mina handflator så är dom helt blöta. Tycker detta är väldigt pinsamt om man tex. är med tjejer. Man vill ju inte röra dom med händerna, rädd att dom säger "HAHAHA VILKEN HANDSVETT HAN HAR!!!". Det är en av orsakerna att jag inte umgås så mycket med tjejer, raggar, "busar" med dom. Skäms väldigt mycket som sagt.

Jag har testat "Absolut Torr" men hjälpte inte.
Funderar på att dra in botox i händerna. Men vill veta biverkningarna av det. Säger det igen, extrem handsvett.

Eller finns det något annat sätt? som är effektivt!?

Disk: Hur blev ni av med eran "extrema handsvett"?

Tacksam för svar / Kronan


   
Citera

Botox är ett nervgift, så om du sprutar det i nävarna lär få rörlighetsproblem.

Därför alla botoxade kärringar ser känslomässigt döda ut.


   
SvaraCitera

Extrem handsvett

sänds det på espn?


   
SvaraCitera

kronan12345:

rädd att dom säger "HAHAHA VILKEN HANDSVETT HAN HAR!!!". Det är en av orsakerna att jag inte umgås så mycket med tjejer, raggar, "busar" med dom. Skäms väldigt mycket som sagt.

NUMBER ONE RULE OF THUMB:

YOU DO NOT GIVE A FUCK ABOUT WHAT ANYONE THINKS OF YOU

Handsvetten är bara en biprodukt av din nervositet.

www.realsocialdynamics.com - köp eller tanka några av deras seminars.. Rekommenderar starkt Flawless Natural och Blueprint


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

psykohistorik:

Därför alla botoxade kärringar ser känslomässigt döda ut.

Det är ju skillnad på ansiktet och händerna?


   
SvaraCitera

Jag hade handsvett igår, det är inte kul.


   
SvaraCitera

kronan12345:

Det är ju skillnad på ansiktet och händerna?

Nervdöd är nervdöd, var än den sker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du googlat? Tetsa det, man brukar kunna hitta en del. Prata annars med någon på ungdomsmottagningen eller maila din fråga till en läkare på ngn sådanhär sida. Har du använt absolut torr regelbundet? Varje dag och sett till att din händer vart rena och torra. Kanske är värt ett till försök? Sådant brukar ju ta tid tyvär.. Men lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absolut torr, finns att köpa på apoteket, hjälper mot armsvett, fotsvett och handsvett, läs instruktionerna som medföljer [rolleyes]


   
SvaraCitera

fina_frida:

absolut torr, finns att köpa på apoteket, hjälper mot armsvett, fotsvett och handsvett, läs instruktionerna som medföljer [rolleyes]

kronan12345:

Jag har testat "Absolut Torr" men hjälpte inte.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har bara testat på armana själv, funkade fint där [cute]


   
SvaraCitera

Klorofyl:

Extrem handsvett

sänds det på espn?

Image


   
SvaraCitera

Jobbigt, handsvett är ett av mina komplex med.

Jag brukar iofs skämta om det istället! .P


   
SvaraCitera

kronan12345:

EXTREM handsvett

botox.
jag själv har provat, kanoners.
ingen rörelsenedsättning, man sprutar ju inte i musklerna utan alldeles precis under huden.
ring hudmottagningen[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag lider oxå av handsvett. [sad] Extremt jobbigt ibland i vissa situationer. Det finns ett fåtal behandlingar som hjälper för vissa. Har inte bestämt mig för nåt alternativ ännu. Tror kanske att det kan vara mkt psykiskt oxå. Hittade en sida som kortfattat beskriver olika behandlingsformer. Några bra länkar finns oxå.
Hoppas det löser sig med handsvetten! [y]

http://handsvett.webs.com


   
SvaraCitera