Aviseringar
Rensa alla

Extremreligiösa judar?


Ämnesstartare

Jag gör en jämförelse i skolan om Judendomen, kristendomen och islam och i Islam kan man ju hitta Talibanerna som är extrema och Ku klux klan som gör saker i kristendomens namn.. jag har sökt på google men hittar inga extremreligiösa judar, asså nu menar jag inte sånna som tror extremt mycket utan de som använder religionens namn som en anledning för att kunna mörda osv.

Någon som vet ? [rolleyes]


   
Citera

I mellanöstern, specifikt Israel, torde det väl finnas en hel del judiska extremister som minsann hävdar att de satt på stolen före muselmanerna. Någon specifik, enhetlig rörelse hör man knappt talas om dock, förutom sionismen då.


   
SvaraCitera

Romartiden. [smile]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

I mellanöstern, specifikt Israel, torde det väl finnas en hel del judiska extremister som minsann hävdar att de satt på stolen före muselmanerna. Någon specifik, enhetlig rörelse hör man knappt talas om dock, förutom sionismen då.

Okej, jag ska nog skriva lite om dem då iallafall, tack så mycket [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigermätare:

http://en.wikipedia.org/wiki/Zionist_Occupation_Government

Jepp, redan hittat [cute]


   
SvaraCitera

Schmexx:

Okej, jag ska nog skriva lite om dem då iallafall, tack så mycket [smile]

Finns en hel del artiklar om du söker på "judiska extremister". Läs några stycken och försök summera den judiska extremismen sedan. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Romartiden.

och vad äre med den då? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Schmexx:

och vad äre med den då? [rolleyes]

Judar som tog till vapen mot romare pga någon anledning, kommer tyvärr inte ihåg. [sad]


   
SvaraCitera

Schmexx:

Någon som vet ?

googla fundamentalist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Judar som tog till vapen mot romare pga någon anledning, kommer tyvärr inte ihåg.

haha givande [rolleyes]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera