Aviseringar
Rensa alla

Extremt billigt grafikkort


Kudhos

750 ti


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kan få mitt GT130, den knullar Titan X i *****. Cool


   
SvaraCitera

Har annars ett Radeon HD 4350 liggandes i garderoben, det klarar kanske MS Röj om man har tur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om vi skall vara sådana så vinner jag med ett gammalt AGP-kort på 64mb. (geforce2 mx400) fungerade stabilt i cs 1.6 med en pentium 3-processor på 800mhz och 256mb ram  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för det skall jag ha högre ersättning pga kulturarvet det medför dock 


   
SvaraCitera

Har också någon gammal dator från cirka millennieskiftet, undrar vad den har för grafikkort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Har också någon gammal dator från cirka millennieskiftet, undrar vad den har för grafikkort.

S3ON

Har ett grafikkort från ca år 1995, som jag fick med lite mer av min morbror, det kör säkert gta 5 på ultra, med ca 70 fps


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:

Har ett grafikkort från ca år 1995, som jag fick med lite mer av min morbror, det kör säkert gta 5 på ultra, med ca 70 fps

hade varit kul att testa, men gta v går la inte att installera på os äldre än w7 typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

hade varit kul att testa, men gta v går la inte att installera på os äldre än w7 typ

Installerar kortet i min dator nuvarande dator Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:

Installerar kortet i min dator nuvarande dator Mycket glad

Det går nog inte... Vi snackar inte PCI-E 1995 om en säger så.. Tvinga inte in något nu för i helvete så att du förstör sloten Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det går nog inte... Vi snackar inte PCI-E 1995 om en säger så.. 

Ok, har nån gammal dator nere i källarn, den kör det säkert då den kör win xp, men den kör inte gta 5 då...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den har inte ens en nån kylare alls till cpu:n... Och nätagg på ca 50w skulle jag tro 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

23an:

Lycka till säger jag bara 🙂 Dels är low settings jäkligt fult på spelet och om GPUn är såpass billig så kommer det förmodligen inte ens bli runt 60 fps ändå. Har han tur kan han hitta något vettigt begagnat för den summan.

Nä, men som adaq sa så är nog begagnat det enda vettiga alternativet.

Då kan man ju i alla fall få ett gtx 670:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ett 750ti, lirar csgo på ca100-150 fps 😛
Det är väl inte omöjligt att klocka ett grafikkort eller är jag helt fel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

: D "frågar åt en kompis".


   
SvaraCitera