Aviseringar
Rensa alla

Extremt saltslug


Ämnesstartare

Har ätit minipiller (Exlutena) nu i drygt två veckor. Har blivit så extremt sugen på salt sedan dess, först köpte jag massa saltlakrits, men sen har jag bara börjat hälla vanligt Joz zalt i en tallrik och äta med sked.
Är detta övergående tro?

Sedan när man pullar och drar ut fingrarna och sniffar på dem som sedvanligt hänger det lixom sega trådar mellan fingrarna, typ som ett slajmspindelnät.

Det står på bipackssedeln något att sekretet blir tjockt och förhindrar därmed graviditet. Så kommer det vara ett spindelnät i musen hela tiden, för det känns inte fräscht.

Sedan har sexlusten minskat lite, det är ett pluss, men saltet är ett minus.


   
Citera
Ämnesstartare

Viola_:

Joz zalt i en tallrik och äta med sked.

[cry]


   
SvaraCitera

Du kanske bara ha upptäckt skönheten med salt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viola_:

när man pullar och drar ut fingrarna och sniffar på dem

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du borde kanske testa på något annat....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förresten dödar man ju slugs med salt, ironisk rubrik!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

förresten dödar man ju slugs med salt, ironisk rubrik!

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viola_:

typ som ett slajmspindelnät.

usch

Viola_:

men sen har jag bara börjat hälla vanligt Joz zalt i en tallrik och äta med sked

om det här är sant så bör du kontakta din barnmorska.

Viola_:

Sedan har sexlusten minskat lite, det är ett pluss,

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnmorska..ja men när man ringer på gyn frågar de alltid
"Är du gravid?"
"Nej"
"Du kan få en tid om 3 månader"

Jag orkar inte ha saltabstinens så länge, ligger här med joz an i sängen nu..Orkar inte heller med spindelnätet.

Men jag tänkte om problemen var övergående och bara besvärade under inskolningen så skulle jag kunna hålla ut några veckor till, om jag visste att jag väntade på något gott.
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

M, nu har jag fått ett nytt symptom, magen har svullnat upp så jag ser gravid ut(+låren) känns som kroppen är full med vatten.
Har läst att kroppen samlar på sig vätska om njurarna är överbelastade,
men kan man verkligen salta sönder dem det är ju bara salt.
Sen har jag fått feber, nu tänkte jag Isola skulle komma hit och säga nåt smart, så jag slipper tänka själv, det går oftast dåligt.


   
SvaraCitera

jag hoppas att du inte är seriös. men om du är seriös så måste du vara dum i huvudet. på riktigt.

salt binder vatten, så att du svullnar upp är inte konstigt om det du skriver är sant.
uppsök läkare omedelbart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viola_:

men sen har jag bara börjat hälla vanligt Joz zalt i en tallrik och äta med sked.

[cry]

Blivande_japan:

uppsök läkare omedelbart.

Blivande_japan:

uppsök läkare omedelbart.

Blivande_japan:

uppsök läkare omedelbart.

Beställ tid på vårdcentralen. Eller varsomhelst, bara du beskriver dina symptom för människan i växeln.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

men om du är seriös så måste du vara dum i huvudet. på riktigt.

Man blir alltid på gott humör av denna sida, lr inte.

Vill helst inte ringa någonstans, vågar inte. Kan man köpa vätskedrivande på apoteket då, och driva ut vätskan själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viola_:

Vill helst inte ringa någonstans, vågar inte.

sluta

Viola_:

vara dum i huvudet. på riktigt.

Du behöver gå till doktorn, få hjälp med vattensamlingar i kroppen och byta preventivmedel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha, nu har jag iaf varit duktig flicka och ringt vårdcentralen och beskrivit symptomen ovan. Sköterskan sa att jag skulle äta en frukt, istället för något salt om jag blev hungrig, och inte oroa mig.

Så antingen försöker ni skrämma mig, lr så är sköterskan bakom flötet. Men jag orkar inte grubbla på det nu för jag måste spy.


   
SvaraCitera