Aviseringar
Rensa alla

extremt


Ämnesstartare

Nonoton:

Saken är, att det var ju bättre senaste matchen, i supercupen. Men det slutade ju med skit hur som helst. Men kul att se att real fick ihop lite spel

ja i de två senaste möterna spelade de faktiskt fotboll, real imponerade ju verkligen men haha ja i slutet spårade det ur igen. får hoppas på att de spelar sådär igen mot varandra i kommande matcher

El Guaje:

Ja, får hoppas det blir bättre när Platini börjar styra upp det nu!

haha nej Platini gör det värre. jag saknar svensken som var innan, vad var det han hette? Platini har ju spårat ur helt. är lika dum i huvudet som Blatter

nej jobbigt med strejk men de har ju fixat lite nu, nu spelas ju fotboll igen. är ju strejk i Italien nu

haha ja jag med. i Tyskland stämmer det mesta just nu. underbar fotboll, ingen strejk, inga shejker och oljpengar. bara fotboll och härlig stämning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har gått från att ogilla City till att gilla dem.
Dzeko-effekten sprider sig [cool] (min landsman [blush])


   
SvaraCitera

patrick bateman:

haha nej Platini gör det värre. jag saknar svensken som var innan, vad var det han hette? Platini har ju spårat ur helt. är lika dum i huvudet som Blatter

Nja, jag skulle nog vilja påstå att de där reglerna som börjar gälla nästa är är bra för fotbollen! Då är det slut med miljardköp för lånade pengar. Dessvärre kommer det ju alltid finnas sätt att ta sig runt det och dessutom dröjer det många år innan de ska gälla fullt ut.

patrick bateman:

nej jobbigt med strejk men de har ju fixat lite nu, nu spelas ju fotboll igen. är ju strejk i Italien nu

Ja den är löst för stunden men problemet kvarstår. Så länge avatalen är så pass ojämna kommer majoriteten utav klubbarna fortsätta att ha problem med lönerna och det kommer i förlängningen leda till större strejker än det där tyvärr. Men förhoppningsvis har de vett att förhandla om de där avtalen snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jepp barca spelar ikväll men det tänke rjag fan inte kolla på. kollar aldrig på barca

kollade du på supercups-matcherna? ;);)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Satt innan United - Arsenal och sa hur soft det var att city skulle leda ligan, det krävdes att Arsenal skulle torska med 6 mål.... smålog åt tanken.. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Har gått från att ogilla City till att gilla dem.
Dzeko-effekten sprider sig (min landsman )

Dzeko är rätt grym faktiskt

El Guaje:

Nja, jag skulle nog vilja påstå att de där reglerna som börjar gälla nästa är är bra för fotbollen! Då är det slut med miljardköp för lånade pengar. Dessvärre kommer det ju alltid finnas sätt att ta sig runt det och dessutom dröjer det många år innan de ska gälla fullt ut.

jo de nya reglerna är jag helt för och det ska bli spännande att se. dock litar jag inte helt på Platini. vi får se vad som händer

El Guaje:

är löst för stunden men problemet kvarstår. Så länge avatalen är så pass ojämna kommer majoriteten utav klubbarna fortsätta att ha problem med lönerna och det kommer i förlängningen leda till större strejker än det där tyvärr. Men förhoppningsvis har de vett att förhandla om de där avtalen snart.

ja de får verkligen ta och fixa all den där skiten så fort som möjligt. är extremt tråkigt att det ska behöva vara så. är så synd om alla som blir drabbade och det är rätt många

Knarko:

kollade du på supercups-matcherna? ;);)

haha ok jag sa fel. jag kollar aldrig på barca förutom när de möter real eller andra riktiga topplag i CL

dekadent:

Satt innan United - Arsenal och sa hur soft det var att city skulle leda ligan, det krävdes att Arsenal skulle torska med 6 mål.... smålog åt tanken..

hahahahaha. var nog många som tänkte samma sak. så kan det gå [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

önskar att jag var engagerad i fotboll [sad] vill också prata så där roligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

önskar att jag var engagerad i fotboll [sad] vill också prata så där roligt

Jag kan lära dig [wink]
Är iof inte så fotbollsnördig själv heller men brukar titta mer nu än jag gjorde förr [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

önskar att jag var engagerad i fotboll vill också prata så där roligt

sånt vet jag inte om man kan bli. det är nog nåt som man föds med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

j

patrick bateman:

a

patrick bateman:

a

patrick bateman:

a

5-0 Barca [cool]

Är lite förvånad att det är målkalas lite överallt just nu [crazy]
Återstår att se om Milan leker lika mycket som andra stora lag [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

5-0 Barca

tur. real leder ändå ligan [party]

ja är rätt mycket mål nu. tveksamt om milan kommer göra det när nu serie a drar igån, men det är ju strejk där nu. kanske får vänta tills CL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

West Ham tog en stabil seger borta mot Forest och Liverpool imponerade hemma mot Bolton. I'm a happy panda 😀

Nottingham Forest-West Ham United 1-4
Liverpool FC-Bolton Wanderers 3-1

I'm never walking alone blowing bubbles.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

City spelar utan tvekan väldigt bra och underhållande nu (annat vore konstigt i och med spelarmaterialet).

Bryr mig inte om City men det var rätt coolt att se Aguero och Nasri kuta fram där - och Dzeko som verkar fått igång sitt spel som han behärskade så grymt bra i Wolfsburg - fyra mål, fortsätter han sådär så kommer det bli riktigt bra. Hade dock hellre velat se honom i Milan-tröjan.

Och...Arsenal...Arsenal...[cry]


   
SvaraCitera