Aviseringar
Rensa alla

ey vad händer ikväll?


Ämnesstartare

eftersom jag måste vara skitseriös med min träning och dessutom klar i skallen när jag ska jobba nästa vecka kan inte jag dricka ikväll, men vad gör man istället då? vad gör ni som inte ska dricka ikväll? är det kanske nån av er som ska parta nykter ikväll? jag har gjort det några gånger men det är ju så trist och sen måste man köra runt i stan med snåljåpar som inte vill pröjsa soppapengar, vad gör man istället? alla mina vänner ska dricka och jag får inget dambesök ikväll heller </3

så vad gör ni som INTE ska dricka ikväll??


   
Citera
Ämnesetiketter

Ska se på film och äta massa goda saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dricker aldrig [cool]

Ska vara arg. Och kolla på The Big Lebowski. Och äta chips. Och lyssna på musik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var en fråga till: vad ska jag äta istället för chips och godis, svårt att stå emot 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tortilliasbröd med fetaost mellan som man steker!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funderar på att försöka lista ut när S inser att deras sandlådelek inte längre fungerar, eller korka upp min flaska rom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska kanske se en film
eller läsa
eller nåt


   
SvaraCitera

Ska vara barnvakt. Prova det du med!

genus:

Och kolla på The Big Lebowski

Åhh! Bästaste filmen! Den kanske man borde se ikväll. Man kan inte få nog.


   
SvaraCitera

Moröötter

The Saviour:

det var en fråga till: vad ska jag äta istället för chips och godis, svårt att stå emot 🙁

Moröötter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

se på film


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

The Big Lebowski

kanske den bästa filmen nånsin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är impulsiv med att hitta på saker. Jag tar det som det kommer. Får jag lust att göra något gör jag det. Vad jag får lust att göra varierar - precis som för alla andra.

Tidigare tog jag en roadtrip. Kom hem och såg att det är Ace Ventura på tv o tittar nu på det.

Vet inte vad jag gör senare, för det är för långt fram i tiden[crazy]

Kanske sitter jag här o spelar. Kanske går jag ut o tar en promenad o tittar på den stora månen o njuter av att luften äntligen börjar bli lite kallare, trots att den borde vara mycket kallare. Eller... kanske ett nattdopp, hm... får väl se.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spelar alfapet med morsan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

INGEN ANING


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Betapet-mani


   
SvaraCitera