Aviseringar
Rensa alla

eyes wide shut på tv


Ämnesstartare

Vehnk:

appropå japan: Japans svar på eyes wide shut; Speed Grapher. jag har otaku powers.

speed_grapher_ep_03_000.jpgSedan, sant. Mycket skit kommer från japan och som jag konsumerar dagligen. Ser på saker i linje med Twilight ibland utan att jag reflekterar hur lågt mina standarder har sjunkit i vissa avseenden.

dåså. som vi lärt oss från tv-spelsdebatten så är steget från att konsumera fiktion till att delta mycket litet, så man tycker att du skulle vara mer positiv.

Maks:
det är ej en remake

tänkte väl det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

fy så rysligt

det är inget jag påstår, säger eller skriver att det gör

eller inte gör?


   
SvaraCitera
mynona

Leijonsparf: eller inte gör?

det är heller inget jag säger att jag gör, nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: dåså. som vi lärt oss från tv-spelsdebatten så är steget från att konsumera fiktion till att delta mycket litet, så man tycker att du skulle vara mer positiv.

Känner olust inför tanken att dela en sexuell aktion med en massa feta män. Hellre tio oskulda högstadieflickor för en själv, precis som i mina animeserier.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

det är heller inget jag säger att jag gör, nej

bra. sexualmoralism är dumt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vehnk:

Känner olust inför tanken att dela en sexuell aktion med en massa feta män. Hellre tio oskulda högstadieflickor för en själv, precis som i mina animeserier.

det är ju det som är problemet, feta män i 50-årsåldern. tänker att det måste gå att kringgå dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: det är ju det som är problemet, feta män i 50-årsåldern. tänker att det måste gå att kringgå dem.

Östeuropa är en guldgruva för sexuella avvikelser. Gott om pedofili, snuff, och beastiality. Där kan du inte komma skrytandes över att ha sett nakna kvinnor bakom en mask när de knullar höns.

Finns troligen gott om slott där också. Tänker mig typ Ungern, Rumänien och Ukraina främst. Men tjeckien och slovakien bör fungera också.


   
SvaraCitera
mynona

Leijonsparf:

bra. sexualmoralism är dumt.

undrar om det där var någon form av omkullpratandeFörvirrad

Leijonsparf: det är ju det som är problemet, feta män i 50-årsåldern. tänker att det måste gå att kringgå dem.

nä. De verkar omöjliga att undgå i sammanhanget. de låter sig nog knappast kringås


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vehnk:

Östeuropa är en guldgruva för sexuella avvikelser. Gott om pedofili, snuff, och beastiality. Där kan du inte komma skrytandes över att ha sett nakna kvinnor bakom en mask när de knullar höns.

Finns troligen gott om slott där också. Tänker mig typ Ungern, Rumänien och Ukraina främst. Men tjeckien och slovakien bör fungera också.

skulle vara om man rekryterar folk här och åker på en charterresa till valfritt slott, vet inte om jag litar på sexuellt frigjorda östeuropéer i någon större mängd vid dylik tillställning. smittorisk torde vara... stor.

mynona:

undrar om det där var någon form av omkullpratandeFörvirrad

nä. De verkar omöjliga att undgå i sammanhanget. de låter sig nog knappast kringås

det tror jag inte?

om man rekryterar med invite only och utesluter tjocka, äldre herrar, då? visst borde man kunna hitta något femtiotal attraktiva personer som tilltalas av tanken och inte har samröre i bdsm-kretsar? är medlem på darkside, så har sett dem in action, och det är inte vackert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag menar, även om det absolut finns snygga peraoner bland dem så är det något med dem som ger mig rysningar på ett obehagligt sätt.


   
SvaraCitera
mynona

Leijonsparf: det tror jag inte?

hitills har du varit tveksam och framhävt svårigheten med att kringgå överviktiga män i 50årsåldern i orgiesammanhang

Leijonsparf: om man rekryterar med invite only och utesluter tjocka, äldre herrar, då? visst borde man kunna hitta något femtiotal attraktiva personer som tilltalas av tanken och inte har samröre i bdsm-kretsar? är medlem på darkside, så har sett dem in action, och det är inte vackert.

tyvärr. det hjälps inte. män i framskriden ålder med bukfetma är en oundviklig komponent i sådana här sammanhang. de går inte att undvika hur mycket anstränging man än lägger i sina försök. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

hitills har du varit tveksam och framhävt svårigheten med att kringgå överviktiga män i 50årsåldern i orgiesammanhang

tyvärr. det hjälps inte. män i framskriden ålder med bukfetma är en oundviklig komponent i sådana här sammanhang. de går inte att undvika hur mycket anstränging man än lägger i sina försök. 

challenge accepted.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:
jag menar, även om det absolut finns snygga peraoner bland dem så är det något med dem som ger mig rysningar på ett obehagligt sätt.

vad är en peaoner 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aha trodde du menade peruaner elr perser fattar nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

vad är en peaoner 

personer. mobil dummar.

perser också, visserligen. finns asmånga snygga perser.


   
SvaraCitera