Aviseringar
Rensa alla

Få bort krulligt hår?


Ämnesstartare

Tjo, typ alla killar o kompisar som jag har sett har den hära vanliga raka hår typen men jag har liksom lockigt hår o om det blir längre än kort hår, t.ex håret ner till örorna så börjar det krullas vilket jag tycker e fult :S
Hur får jag rakt hår som alla andra? [tard]


   
Citera

BlondaKillen95:

jag har liksom lockigt hår o om det blir längre än kort hår, t.ex håret ner till örorna så börjar det krullas vilket jag tycker e fult :S

du tycker fel, det är snyggt med lockigt hår. annars kan du testa plattång.


   
SvaraCitera

fint med lockigt förstör inte nu.


   
SvaraCitera

Inget fel med lockar, har själv ganska lockigt hår, men det syns bättre när jag nyligen har duschat.

Image

Om det är du på din avatar borde du satsa på en papp påse över huvudet istället.


   
SvaraCitera

platta med plattång hemma eller rakpermanenta på salong [crazy]


   
SvaraCitera

Plattång yeah, d r ej ngt gay me d.


   
SvaraCitera

pics


   
SvaraCitera

värmeskydd+plattång [y]


   
SvaraCitera

Håller med de flesta ovanför mig:)

Plattång.
Och nej, det är inte bögigt. Kanske lite fjortisstyle över det hela, men shit same?


   
SvaraCitera

Tycker att du ska snagga dig kort, enklast och snyggast.


   
SvaraCitera

BlondaKillen95:

Hur får jag rakt hår som alla andra? [tard]

har du funderat på att du inte måste vara som alla andra?

lockigt hår är det vackraste som finns, speciellt på killar! var stolt och försök att tycka om dig själv som du är. att vara beroende av en plattång är inte kul och håret ser onaturligt och slitet ut = ingen hit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lockar är hett. Krulligt är inte samma sak som lockigt. Men om du vill vara mainstream platta det bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postlapsaria:

lockigt hår är det vackraste som finns, speciellt på killar! var stolt och försök att tycka om dig själv som du är.

tack 😀 gav mig helt andra åsikter nu[bigsmile] <33333


   
SvaraCitera

BlondaKillen95:

lockigt hår är det vackraste som finns, speciellt på killar! var stolt och försök att tycka om dig själv som du är.

[y]

Annars, kan man ju rakparmanenta det [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rosapepsiburk:

Annars, kan man ju rakparmanenta det

[chocked] NEVAH! xD


   
SvaraCitera