Aviseringar
Rensa alla

FÅ BORT SUGET!


Ämnesstartare

Jag är såhär <------------------------------------> sugen på glass i skål just nu och kan snart inte bärga mig!!!!!!!!! Jag vill ha för stunden, men efteråt mår jag bara dåligt.
HEEEEEELP!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Häva i dig vatten eller taska ut på någon vandring, utan pengar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta en cigg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ät något annat sockerbaserat. Kolla om du hittar isbitar i frysen som du kan suga på[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testa något nyttigare alternativ! Jag vet vad du menar. Ibland kan jag knappt hejda mig själv och då bara öser jag i mig godsaker och jag kan ju inte påstå att det känns bra efteråt! Snacka snarare om vilken ångest man får..
Men testa drick vatten, eller te! Har hört att det kan hjälpa, ibland gör jag det i alla fall. Men ut och gå utan pengar som sagt och jogga eller något annat. Det kanske låter jobbigt för i stunden så orkar man inte, men när man väl är ute känns det bättre. Jag får rena kicken av att jogga ute! 😛 Men doppa morötter i dipp - jättegott! 😀 Men inte för mycket av det goda får det vara heller! 😛 Dvs det nyttiga.. Men ibland måste man ju också få äta och njuta av det onyttiga, ta bara lite mindre då! Du måste försöka bli av med din ångest, den hjälper dig inget, jag vet. Men grönsaker och frukt i mindre mängder kan var både gott och bra för dig! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ät då det är ju så gott[smile]


   
SvaraCitera
Hando

Ta ett äpple [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

ät något annat sockerbaserat. Kolla om du hittar isbitar i frysen som du kan suga på[y]

Hur mycket socker innehåller is? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ät massa godis tills du mår illa och inte är sugen på glass längre[smile]


   
SvaraCitera
KSENIA

HATAR ATT VARA SUGEN :((((((((((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

sockerbaserat

Hell_man:

isbitar

sist jag kollade hade vi inte sprite i kökskranen, men jag går o kollar igen.[party]


   
SvaraCitera

Kasta glassen dumfan...!


   
SvaraCitera
Papper

Har hört att om man äter grönsaker och sånt så man får i sig vitaminer och mineraler som man ska, så minskar sockarsuget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera