Aviseringar
Rensa alla

Få en kille att gilla mig


Ämnesstartare

Hej hej..
Jag är såååå kär i en kille ( jag är tjej ) , han går i min pararell klass men vi brukar inte umgås.. bara ibland, brukar prata då&då, förut chatta vi i msn och såådär .. Jag har hans nummer och han har mitt, jag har honom på msn och sådär men jag vill vara med honom mer.. Vill att han ska tycka om mig, hur kan jag göra för att få honom att gilla mig?
Finns det några tips från t.ex. killar? Ni killar vet ju hur en tjej ska vara, snälla hjälp mig.. vill bara kraaaaaaama honooooom!!


   
Citera
Ämnesstartare

And you find that you've organized your feelings,
for people who didn't like you then
and do not like you now

Lycka till! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga ifall han vill hänga med ut och chilla eller något, speciellt nu när det är varmt utomhus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har vart ute med honom några gånger med han och hans kompis men .. det är bara hans kompis som är öppen , rolig och sånt .. hans kompis har gillat mig men det vill jag inte, jag gillar verkligen inte hans kompis .. jag var ute med honom för några veckor sen, då det var 30 grader eller nåt .. då var det ganska kul & han var jätte snäll och han pratar med mig då och då men iblandn är jag snackar med honom så svarar han inte?
vill bara att han ska vara med mig, jag gillar honom så mycket 🙁


   
SvaraCitera

roobbiinn:

jag är tjej

sääääääääääääääääääkert [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad tjejer är så fokuserade på att ändra folks känslor.

säg till honom att du vill at ni ska umgås mer bara hur svårt kan det vara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja men den här killen är inte en sån man kan snacka om vad som helst med .. han är blyg men ändå inte ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

roobbiinn:

Finns det några tips från t.ex. killar?

ligg me honom (om du inte är oskuld - är du de så bör du nog vänta), fråga honom om ni kan gö nå nån da'...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kill_enemy:

ligg me honom

korkat tips grabben ! 😛

men du tjejen, du låter som en 13-15 åring 😛 ta bara o försök träffa honom. även om han är blyg. blyga killar vill faktiskt också träffa tjejer 😉


   
SvaraCitera

är du snygg borde det inte vara nåt problem [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

korkat tips grabben ! 😛

ja kanske de, han lär väl bara bli kåt i henne iställe då.

roobbiinn:

Finns det några tips från t.ex. killar?

fråga honom om ni kan va nån da', lär känna honom, bli kompis me honom

LightInDarkness:

blyga killar vill faktiskt också träffa tjejer 😉

precis, ja va rätt så blyg av mig förut också, samtidigt va ja skitkär i en tjejkompis. gick fram t henne o fråga om hon ville me på bio, ja "råka" ha en extrabiljett. o nu så är vi ihop[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kill_enemy:

o nu så är vi ihop[wink]

ojoj grabben 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

ojoj grabben 😉

[cool]


   
SvaraCitera

Tycker inte ditt "problem" är något problem precis 🙂 gå fram och fråga om ni inte kan gå på bio oh sen käka ute eller så 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visa brösten.


   
SvaraCitera