Aviseringar
Rensa alla

Få en tjej att känna sig speciell


Ämnesstartare

Det går en tjej på min skola som nästan alltid får sitta själv i matsalen,
jag tror hon är ganska nyinflyttad.

Ibland så kollar jag på henne i smyg, då ser jag att hon försöker vara social och skaffa lite kontakter, men mest avvisad eller så =(
Och det gör mig ledsen.

Jag tycker att varje tjej ska få känna sig lite speciell ibland, och jag vill att hon ska känna sig speciell, jag vill göra något så att hon inte blir så ensam, så min fråga är alltså, hur får jag henne att känna sig omtyckt och speciell ? Kan inte vara lätt att vara ny på en skola.


   
Citera
Ämnesstartare

stilige:

hur får jag henne att känna sig omtyckt och speciell ?

du säger till henne: jag gillar dig och du är speciell


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sätt dig vid henne i matsalen och säg hej. Fråga om hon är nyinflyttat och blabla.


   
SvaraCitera

stilige:

Jag tycker att varje tjej ska få känna sig lite speciell ibland, och jag vill att hon ska känna sig speciell, jag vill göra något så att hon inte blir så ensam, så min fråga är alltså, hur får jag henne att känna sig omtyckt och speciell ? Kan inte vara lätt att vara ny på en skola.

bli poolers me henne ingen vill ju vara utanför,

börja prata med henne. hälsa på henne i koridoren

räcker med att säga hej till och börja mä


   
SvaraCitera

Vad snällt av dig att vilja få henne att känna sig lite mindre ensam. :') Det bästa man kan göra är väl att börja med att hälsa, och kanske sätta sig vid samma bord i bamban.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dra fram snoppen i maten , så jävlar vaknar hon och tänker " varför jag ? " Då e hon speciell...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pratar bara... tjötar om absolut inget vettigt. [y]

Fast o andra sidan... I don´t know how to talk to girls i´m interested in. [sad]


   
SvaraCitera

Riiikard:

Dra fram snoppen i maten , så jävlar vaknar hon och tänker " varför jag ? " Då e hon speciell...

jadu då jävlar är hon speciell


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå och sätt dig vid henne i matsalen och börja prata =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pyramid27:

jadu då jävlar är hon speciell

mhm , de e ju de jag menar [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sätt dig hos henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du vill att hon ska vara mindre ensam så får du väl ta och bli vän med henne.


   
SvaraCitera

stilige:

Jag tycker att varje tjej ska få känna sig lite speciell ibland, och jag vill att hon ska känna sig speciell, jag vill göra något så att hon inte blir så ensam, så min fråga är alltså, hur får jag henne att känna sig omtyckt och speciell ? Kan inte vara lätt att vara ny på en skola.

Vet du hur fin du är? Du är en god människa![love][smile]


   
SvaraCitera

Få ögonkontakt med henne, hälsa på henne, börja prata med henne, sätt dig brevid henne i matsalen etc [y]


   
SvaraCitera

stilige:

Jag tycker att varje tjej ska få känna sig lite speciell ibland, och jag vill att hon ska känna sig speciell, jag vill göra något så att hon inte blir så ensam, så min fråga är alltså, hur får jag henne att känna sig omtyckt och speciell ? Kan inte vara lätt att vara ny på en skola.

Åh, jag önskar det fanns fler som dig! Gå fram och prata med henne, hon kommer förstå att du också är speciell.


   
SvaraCitera