Aviseringar
Rensa alla

Få honom be om det...


Tözen:

Om du inte insåg d så var jag inte seriös,vi på forumet kan inte veta vad som teasar hennes pojkvän,lägg av att va så förbannat grinig.

Grinig? Jag är aldrig grinig.


   
SvaraCitera

Tözen:

sexstrejka i ett halvår istället,då blir han desperat.

som om du inte skulle va otrogen/göra slut då.. hahahah epic fail deluxe.........


   
SvaraCitera

Bitchinblack:

som om du inte skulle va otrogen/göra slut då.. hahahah epic fail deluxe.........

eh,är man med sin pojkvän bara för att få knulla?jag skulle inte va trogen,skulle va jävligt sur bara

men för övrigt:

Tözen:

Om du inte insåg d så var jag inte seriös


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Bitchinblack:

som om du inte skulle va otrogen/göra slut då.. hahahah epic fail deluxe.........

jag skulle inte? såvida vi kunde prata om vad det berodde på, men skulle inte knulla runt.
är ingen kåtbock.


   
SvaraCitera

Tözen:

jag skulle inte va trogen,skulle va jävligt sur bara

? Otrogen, kanske?

Bitchinblack:

som om du inte skulle va otrogen/göra slut då.. hahahah epic fail deluxe.........

HAHAH, du kommer aldrig bli något mer än vardagsligg för folk.


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

? Otrogen, kanske?

....jajaja,ett stavningsfel,tanken som räknades.


   
SvaraCitera

Tözen:

....jajaja,ett stavningsfel,tanken som räknades.

Det var inte min mening att låta dömande. Undrade bara.


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

Det var inte min mening att låta dömande. Undrade bara.

jag skrev fel :S

Tözen:

jag skulle inte va trogen,skulle va jävligt sur bara

lixom varför skulle jag ändå va sur om jag fick kuk från annat håll?missa en bokstav.


   
SvaraCitera

Jag är expert inom området tortyr.


   
SvaraCitera

handklovar + onanera framför honom. Sen smeker du din kropp mot honom utan att röra kuken = explodera av kåthet.


   
SvaraCitera

Tözen:

lägg av att va så förbannat grinig.

Mellanslag efter dina kommatecken plz.


   
SvaraCitera

elka9110:

Jag planerar utstuderad och långdragen "tortyr" i sänghalmen som ska få honom... Mer kåt än bara "Jag är kåt, vill du knulla?" utan mer... desperat? Några tips? [bigsmile]

Kedja/handboja fast honom i sängen, sen slickar du över hela hans kropp, teasar kuken som fan, typ slickar lite lätt på toppen etc, kanske drar en runk på han lite då o då, tillslut kommer han va så kåt att han typ våldtar dig [wink]


   
SvaraCitera

Caligula:

handklovar + onanera framför honom. Sen smeker du din kropp mot honom utan att röra kuken = explodera av kåthet.

En tjej som pullar sig framför en låter faktiskt sjukt upphetsande 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elka9110:

desperat

Fan va osjysst! Din jävla häxa!! [ops]


   
SvaraCitera