Aviseringar
Rensa alla

Få killen som nobbade dig


smisk

The May Queen:

Någon som lyckats med den här situationen?

The May Queen:

jag älskar det mesta med honom, förutom att han har ignorerat mig..[sad] dessutom tänker vi nästan likadant och jag har nog aldrig haft så lätt för att snacka med någon i hela mitt liv..

The May Queen:

tyvärr har han visat så många bra och intressanta sidor så att jag intalar mig att det finns någon mycket relevant anledning till att han dissar mig, och att han inte alls är en skithög utan..

Ååååh vad jag känner igen mig. Supermycket.

Kan väl bara säga så här:
Jag har äntligen (efter 5 år) lyckats komma underfund med att jag är för bra för honom. [y]
Hoppas du lyckas med det också!


   
SvaraCitera

The May Queen:

Jag hoppas verkligen det..

Jag tror det, när man går upp i åldrarna har inte sådana egenskaper lika stor attraktionskraft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Kan du inte bara prata med honom om det? Liksom om han redan har dissat dig upprepade gånger så kan det inte bli värre.

eh, jo det kan bli ännu värre.. om han dissar mig igen kommer jag knäckas. har lovat mig själv att aldrig mer kontakta honom förrän han kontaktar mig. Har redan hamnat i värsta underläget [sad]

funderar på att rådissa honom totalt nästa gång jag ser honom, typ titta på honom utan att säga hej, som om han var luft..
han kommer seriöst inte att fatta nånting, eftersom jag aldrig gjort så förut. Han förväntar sig säkert att jag ska komma krypande, som jag har gjort förut.. "lilla snälla idioten som inte fattar hur ointressant hon är.."

jsfnkvist:

Gå vidare eller låt han få komma till dig istället, om han inte verkar bry sig så skit i honom.

tack, jag inser att det är det enda rätta, men har samtidigt svårt att acceptera den lösningen..

jsfnkvist:

Det finns miljontals andra där ute som skulle kunna döda för att få prata med dig, tro mig:)

Det här kommer säkert låta jättedrygt, men jag är inte intresserad av att prata med dem.. hittills har alla som intresserat sig för mig varit antingen creeps, totalt olika mig, eller utnyttjat mig. Hoppas att den lyckan vänder snart [shake]

smisk:

Jag har äntligen (efter 5 år) lyckats komma underfund med att jag är för bra för honom.

är verkligen glad för din skull! hur kom du fram till det?

smisk:

Hoppas du lyckas med det också!

tack! [smile][smile]


   
SvaraCitera

The May Queen:

Hoppas att den lyckan vänder snart

Även om du har svårt att se det ljusa just nu så ska du veta att allt alltid(!) kommer att ordna sig, försök att glöm honom bara. Det blir bra ska du se:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jsfnkvist:

Även om du har svårt att se det ljusa just nu så ska du veta att allt alltid(!) kommer att ordna sig, försök att glöm honom bara. Det blir bra ska du se:)

tack [love] fick lite tårar i ögonen nu, tack för uppmuntringen! [bigsmile]

det är dock lite svårt att glömma honom eftersom jag har honom på facebook.. och han har dessutom nyligen har gillat en inlägg av mig [shake] först blev jag förbannad, och tänkte att nu passar det minsann, men nu fick jag upp hoppet igen. Att ta bort honom från facebook är inte ett alternativ eftersom jag antagligen kommer ångra mig och då börja tänka ännu mer på honom, plus att jag visar att jag bryr mig.. [shake] det är liksom en omöjlig situation [sad]


   
SvaraCitera

The May Queen:

om han dissar mig igen kommer jag knäckas. har lovat mig själv att aldrig mer kontakta honom förrän han kontaktar mig.

Men den snabbaste sättet att få reda på om han är intresserad av dig är genom att fråga. Vet att sånt kan vara svårt och jobbigt men det är nog bäst.

The May Queen:

funderar på att rådissa honom totalt nästa gång jag ser honom, typ titta på honom utan att säga hej, som om han var luft..

Detta skulle nog funka om han är intresserad av dig, för då kommer han kanske börja tänka att du har gett upp hoppet och då kommer han kanske att ta kontakt med dig först om han vill något med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Men den snabbaste sättet att få reda på om han är intresserad av dig är genom att fråga. Vet att sånt kan vara svårt och jobbigt men det är nog bäst.

alltså vi har inte träffats på väldigt länge så jag tror inte han kan svara på den frågan i nuläget.. det är ju liksom inte samma sak att ha en person på facebook som att träffa den i verkligheten.. dessutom har jag hintat att jag vill träffa honom men inte fått något svar.

Mitt fåfänga hopp som ibland flammar upp, har sin grund i att han brukade ta kontakt med mig för ca 5-6 år sedan, och hur det kändes mellan oss då. Han var helt klart lite intresserad. Jag hoppas väl att det intresset ska väckas upp igen.. naivt men..

ladysmurf:

Detta skulle nog funka om han är intresserad av dig, för då kommer han kanske börja tänka att du har gett upp hoppet och då kommer han kanske att ta kontakt med dig först om han vill något med dig.

Åkej, då kör jag på detta! [y]
[bigsmile][cool]


   
SvaraCitera
smisk

The May Queen:

är verkligen glad för din skull! hur kom du fram till det?

Ptja, efter 5 år har jag vuxit ganska mycket, fått mer erfarenhet osv, och efter att tag har jag bara insett att det faktiskt finns fler där ute, även om just denna snubben är mitt nirvana, det ouppnåeliga, så finns det annat där ute också!
Vill han inte ha mig kan han gott nöja sig med det näst bästa liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

mitt nirvana, det ouppnåeliga

fy fan, du satte ord på mina tankar.. var inte så grym mot mig nu blev det ju ännu jobbigare [cry] haha nämen skämt å sido, bra uttryckt!

smisk:

Vill han inte ha mig kan han gott nöja sig med det näst bästa liksom.

bra tanke.. men vet inte om jag någonsin kommer få ut honom ur skallen helt [shake]


   
SvaraCitera
smisk

The May Queen:

bra tanke.. men vet inte om jag någonsin kommer få ut honom ur skallen helt [shake]

Njä, för att vara ärlig så kommer jag nog inte heller det. Men å andra sidan, han ska fan inte få stoppa mig bara för det! [bigsmile]


   
SvaraCitera

The May Queen:

alltså vi har inte träffats på väldigt länge så jag tror inte han kan svara på den frågan i nuläget.. det är ju liksom inte samma sak att ha en person på facebook som att träffa den i verkligheten..

Hur länge sen var det ni träffades?
Tror du inte att han skulle kunna svara på den frågan iaf om han kan tänka sig träffa dig osv? + dom flesta killar är sega på att förstå hintar (grundar detta på egna erfarenheter -.-)

The May Queen:

Han var helt klart lite intresserad. Jag hoppas väl att det intresset ska väckas upp igen.. naivt men..

Om han var intresserad av dig förut så tror jag att han skulle kunna svara på frågan om han skulle kunna intresseras av dig igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Hur länge sen var det ni träffades?

två och ett halft år sedan och då hade han en tjej. han kollade rakt igenom mig när jag gick emot honom i korridoren.. jag grubblar fortfarande på varför han slutade hälsa när han hade en tjej.

ladysmurf:

dom flesta killar är sega på att förstå hintar (grundar detta på egna erfarenheter -.-)

hahaha! kanske det.. men jag trodde jag var ganska övertydlig.. [confused] dessutom är han en intelligent snubbe. Men kan hända att han tolkade det som att jag skämtade, vad vet jag.. eller så är han rädd.

ladysmurf:

Om han var intresserad av dig förut så tror jag att han skulle kunna svara på frågan om han skulle kunna intresseras av dig igen.

alltså jag har ju varit intresserad av folk för 5-6 år sen som jag aldrig skulle drömma om att vilja ha idag. och jag tror jag är för feg för att höra hans svar. inbillar mig att hans intresse skulle kunna väckas upp igen om jag aldrig mera kontaktar honom.. han är kanske en sån som gillar jakten.


   
SvaraCitera

The May Queen:

han fick en tjej och slutade helt att hälsa

Dan_the_ironman:

Han verkar ändå vara en douche.


   
SvaraCitera

The May Queen:

jag grubblar fortfarande på varför han slutade hälsa när han hade en tjej.

Kan vara för att han ville på något sätt säga "Nä, kom inte fram och prata med mig, jag har tjej och vill undvika en odd situation" Typ. Fast vet inte.

The May Queen:

dessutom är han en intelligent snubbe. Men kan hända att han tolkade det som att jag skämtade, vad vet jag.. eller så är han rädd.

Ah man vet aldrig, ibland tolkar inte folk hintar som man själv vill.

The May Queen:

och jag tror jag är för feg för att höra hans svar. inbillar mig att hans intresse skulle kunna väckas upp igen om jag aldrig mera kontaktar honom.. han är kanske en sån som gillar jakten.

Ja det är det jag tror, du är rädd att han ska säga att han inte är intresserad alls. Men om du inte hör av dig till honom och han inte hör av sig till dig är risken att ni tappar kontakten helt kanske och att det aldrig blir något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

The May Queen: han fick en tjej och slutade helt att hälsa

Dan_the_ironman: Han verkar ändå vara en douche.

eller intresserad av mig..

smisk:

Men å andra sidan, han ska fan inte få stoppa mig bara för det!

önskar jag kunde uppamma samma jävlar anamma!
..ouch, tre rim i rad, inte illa! xD [cool]


   
SvaraCitera