Aviseringar
Rensa alla

få killen tillbaka


Ämnesstartare

hoppas nån snäll själ där ute kan hjälpa mig, för vill verkligen ha honom tillbaka...

Har iaf varit tsms med min kille..eller mitt ex nu.. i snart två år. nu igår så gjorde han slut med mig, och är helt krossad.
han har inte varit me nån annan innan mig, är det typ därför?
saknar han sjukt mycket redan och är chockad som fan.
vill ha tillbaka honom. hjälp? hur ska jag göra?
:'/


   
Citera

varför gjorde han slut?


   
SvaraCitera

han gjorde nog inte slut utan anledning. och kommer därför inte ta tillbaka dig utan vidare heller. Det enda du kan göra är att prata med honom, dock bör du kanske inte hoppas för mycket på det. Bättre att gå vidare så fort som möjligt.


   
SvaraCitera

ljhkkk:

chockad som fan.
vill ha tillbaka honom. hjälp? hur ska jag göra?

OF 5:

han gjorde nog inte slut utan anledning. och kommer därför inte ta tillbaka dig utan vidare heller


   
SvaraCitera

Visar han ingen ånger, så är det ingen idè. Lärde jag mig den svåra vägen, gå vidare med livet. Visst, det låter svårt just nu. Men det som inte dödar dig, gör dig bara starkare.


   
SvaraCitera

ljhkkk:

hur ska jag göra?

r-r-relaxa... Gör inget.


   
SvaraCitera

En av dom värsta grejerna är att ha hoppet uppe och bara bli sårad varenda gång man inser att det inte kommer hända och ändå fortsätter tro.

OF 5:

han gjorde nog inte slut utan anledning. och kommer därför inte ta tillbaka dig utan vidare heller.


   
SvaraCitera

pallo217:

Visar han ingen ånger, så är det ingen idè. Lärde jag mig den svåra vägen, gå vidare med livet. Visst, det låter svårt just nu. Men det som inte dödar dig, gör dig bara starkare.

är detta ditt första seriösa inlägg? 😀


   
SvaraCitera

pallo217:

Visar han ingen ånger, så är det ingen idè. Lärde jag mig den svåra vägen, gå vidare med livet. Visst, det låter svårt just nu. Men det som inte dödar dig, gör dig bara starkare.

Är det ditt första oseriösa inlägg?[surprised]


   
SvaraCitera

Bara att gå vidare.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

ljhkkk:

hoppas nån snäll själ där ute kan hjälpa mig, för vill verkligen ha honom tillbaka...

Host kommunikation host...
Det kan ju underlätta att prata med honom om varför han dumpade dig, och om ni inte kanske behöver en paus bara från varandra.
Inget sker utan orsak, och jag tvivlar på att det är för att han bara varit med dig


   
SvaraCitera

OF 5:

Bättre att gå vidare så fort som möjligt.

OF 5:

Bättre att gå vidare så fort som möjligt.

OF 5:

Bättre att gå vidare så fort som möjligt.

OF 5:

Bättre att gå vidare så fort som möjligt.

OF 5:

Bättre att gå vidare så fort som möjligt.

OF 5:

Bättre att gå vidare så fort som möjligt.

OF 5:

Bättre att gå vidare så fort som möjligt.


   
SvaraCitera

ljhkkk:

han har inte varit me nån annan innan mig, är det typ därför?

Låter märkligt.
Han kanske slutade vara kär eller så.
Prata med honom, endast då kan du få det sanna svaret (haha, lät som en cheesy Master Oogway-visdom)


   
SvaraCitera

ljhkkk:

igår så gjorde han slut med mig, och är helt krossad.
han har inte varit me nån annan innan mig, är det typ därför?

[shake]


   
SvaraCitera