Aviseringar
Rensa alla

få killen tillbaka


OF 5:

an gjorde nog inte slut utan anledning.


   
SvaraCitera

oktoberbarn:

är detta ditt första seriösa inlägg? 😀

Jag vet inte, kanske thihihi [blush]

kebu12:

Är det ditt första oseriösa inlägg?

Typ [blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush] Jag är olydig[blush][blush]


   
SvaraCitera

pallo217:

Typ [blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush] Jag är olydig[blush][blush]

Skulle vilja straffa dej så hårt nu[cute]


   
SvaraCitera

kebu12:

Skulle vilja straffa dej så hårt nu

Vill du straffa mig ännu mer ifall jag typ kanske inte sorterade mina sopor idag? thihi [blush]


   
SvaraCitera

pallo217:

Vill du straffa mig ännu mer ifall jag typ kanske inte sorterade mina sopor idag? thihi [blush]

Fy pallo! Nu förväntar du dej väl säkert att jag skall göra det åt dej, precis om jag alltid får ta hand om din skit[mad]


   
SvaraCitera

kebu12:

Fy pallo! Nu förväntar du dej väl säkert att jag skall göra det åt dej, precis om jag alltid får ta hand om din skit

Vem ska annars ta hand om mig!? [mad]


   
SvaraCitera

pallo217:

Vem ska annars ta hand om mig!? [mad]

Vet att det här kommer låta helt sjukt, perverst och äckligt. Men kan du inte fundera på att skaffa dej en kvinna? Kvinnors uppgift här i livet är att stå vid spisen, städa, tvätta och hålla ordning, det är därför så många män väljer att leva med dom. Vet att hon säkert komma kräva att du skall stoppa din snopp i hennes äckliga kussimurra[cry], men tror du bara behöver göra det en gång om månaden för att hon skall stå ut, du kan ju skylla på huvudvärk när hon är klängig[cute] Du kommer ju efter 5 sekunder, så är ju ändå inte så farligt[blush]


   
SvaraCitera

kebu12:

Massa bögtext

Jo, jag försökte ett tag. Hon gick självmant med på att städa, diska. Till och med att laga mat åt mig, utan problem. Ville ta hand om mig. Men ack, dem jävla lömska asen har ett bagage också. Alltid är det något som inte står rätt till i skallen på dem, helt otroligt. Vill ta livet av mig efter en vecka.

Hon hade en skön murra däremot kom jätte, jättesnabbt [sad][blush]


   
SvaraCitera

pallo217:

Jo, jag försökte ett tag. Hon gick självmant med på att städa, diska. Till och med att laga mat åt mig, utan problem. Ville ta hand om mig. Men ack, dem jävla lömska asen har ett bagage också. Alltid är det något som inte står rätt till i skallen på dem, helt otroligt. Vill ta livet av mig efter en vecka.

Tror man måste ha ett jobb och någon sorts aktivitet efter jobbet om man ens skall klara av att ha en såndär sak. Typ försöka vara borta ifrån dom så ofta det bara går[sad]

pallo217:

Hon hade en skön murra däremot kom jätte, jättesnabbt [sad][blush]

Men va? Är en såndär verkligen skön? Har aldrig vågat testa en sån[blush] Dom verkar så läskiga och konstiga, är ju liksom ett hål, vem vet vad som kan finnas där i[shake]


   
SvaraCitera

kebu12:

Tror man måste ha ett jobb och någon sorts aktivitet efter jobbet om man ens skall klara av att ha en såndär sak. Typ försöka vara borta ifrån dom så ofta det bara går

Försökte, arbetar ifrån 04.00-18.00, borde räcka [sad]

kebu12:

Men va? Är en såndär verkligen skön? Har aldrig vågat testa en sån Dom verkar så läskiga och konstiga, är ju liksom ett hål, vem vet vad som kan finnas där i

Ja, helt sjukt [chocked]


   
SvaraCitera

Har svaret ..vissa pattarna 😀 funkar varje gång tror jah


   
SvaraCitera

pallo217:

Försökte, arbetar ifrån 04.00-18.00, borde räcka [sad]

Men vad gör du efter det då?[no-no]

pallo217:

Ja, helt sjukt [chocked]

Men vad händer när man stoppat in den där då, vad gör man sen?[sad]


   
SvaraCitera

ljhkkk:

l ha tillbaka honom. hjälp? hur ska jag göra?

Lunga ner dig, vänta några dar, sen snacka med honom i lugn och ro. Att prata om det när man är upprörd är meningslöst och slutar alltid dåligt.


   
SvaraCitera

kebu12:

Men vad gör du efter det då?

Handlat och hemma vid kanske 19.00, lagar mat. Sen lägger mig efter disken, ungefär 20.00. Men det hjälper inte [sad]

kebu12:

Men vad händer när man stoppat in den där då, vad gör man sen?

Inget [confused]


   
SvaraCitera

pallo217:

Handlat och hemma vid kanske 19.00, lagar mat. Sen lägger mig efter disken, ungefär 20.00. Men det hjälper inte [sad]

Hennes tjat finns alltid i ditt huvud?[sad]

pallo217:

Inget [confused]

Men vadå, låter man den bara vara kvar där i?[blush]


   
SvaraCitera