Aviseringar
Rensa alla

Få meddelande när någon skriver i en tråd man själv skrivit i


Ämnesstartare

I nuläget har um att man får meddelande när någon citerat en, jag hade tyckt det vore bättre om man fick det varje gg nån skrev i en tråd man själv skrivit i. Detta skulle leda till ökad aktivitet och mer diskussioner. Som det är nu är det lätt att missa att någon har skrivit, det lilla + räcker inte.


   
Citera
Ämnesstartare

Uppe till höger finns något som heter "Bevaka tråd", då ser du om någon har skrivit något i de trådarna du vill bevaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...eller så trycker du på det lilla ögat där uppe om du tycker diskussionen verkar vara intressant [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelica Capitao:

Uppe till höger finns något som heter "Bevaka tråd", då ser du om någon har skrivit något i de trådarna du vill bevaka.

jo men jag tycker det har varit bättre om det kom automatiskt, det hade som sagt ökat aktiviteten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheDrunkDuck:

jo men jag tycker det har varit bättre om det kom automatiskt, det hade som sagt ökat aktiviteten.

Okej, jag ska skriva fler oseriösa svar i dina trådar


   
SvaraCitera
blum
 blum

Alltså, vill du ha ett meddelande varje gång någon skriver i vilken tråd som helst som du skrivit i? Fattar du hur många meddelanden man skulle få?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

Alltså, vill du ha ett meddelande varje gång någon skriver i vilken tråd som helst som du skrivit i? Fattar du hur många meddelanden man skulle få?[tard]

Ja det fattar jag. Dock skulle de ju bara komma en gg per tråd innan man kollat det

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Insett att detta var en dum ide och att det faktiskt redan finns något liknande [bigcheers] Så ni kan låsa tråden nu


   
SvaraCitera

ok


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera