Aviseringar
Rensa alla

Få mer kontakt med intressant kille...


Ämnesstartare

Har börjat bli lite intresserad av en kille i min skola... Eftersom vi bara läser ett ämne tillsammans ses vi inte jätteofta i skolan, men i den kursen är vi i samma grupp när vi kör grupparbeten, diskussioner o.dyl. så då får jag chansen att prata med honom. Dock blir det mest just diskussioner om ämnet, och då jag är ett riktigt MVG-barn så har jag också blivit lite av ledaren i gruppen, vilket visserligen är kul men vilket också gör att jag mest visar upp min ultraseriösa sida, plus att jag är rädd att jag verkar jobbig när jag försöker pusha på de andra att jobba... Vi pratar självklart om andra saker mellan lektionerna, men även om han verkar tycka att jag är en schysst tjej så har vi inte riktigt "bondat" än. Kan ju tillägga att jag har rätt dåligt självförtroende vad gäller sånt här, men det känns som att jag borde försöka i alla fall, frågan är bara HUR! Kan tillägga att vi snart kommer att byta grupper så då kommer vi att ses ännu mindre... Nån som har några tips?


   
Citera

Du kan skriva en dikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försök komma ifrån ämnet lite på lektionerna, lägg MVG ambitionerna åt sidan och ha lite kul [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är ju bara att snacka mer med honom? Har ni något gemensamt intresse? Prata om det eller fråga om han vill hitta på något kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NoBox:

fråga om han vill hitta på något kanske?

Jag vågar inte!!! [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga efter hans MSN.


   
SvaraCitera

Revlis:

Fråga efter hans MSN.

En ypperlig början! Har fungerat för mig mina båda gånger jag haft förhållanden. För då kan ni prata med varandra och lära er saker om varandra utan att riktigt hamna i kompisträsket [y]


   
SvaraCitera

På msn vågar man det mesta . go girl !


   
SvaraCitera

Rita en teckning åt honom. [smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera