Aviseringar
Rensa alla

Få mysigare rum!


Ämnesstartare

Hej!

Nu är det så att jag tycker mitt rum är jätte tråkigt och inte mysigt på något sätt!

Någon som vet hur man skulle piffa upp min lilla "lya"?Image


   
Citera
Ämnesstartare

gör det mörkare!


   
SvaraCitera

Byt möbler och sätt segel i taket [y]


   
SvaraCitera

En tavla, eller något på den röda väggen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Byt möbler och sätt segel i taket [y]

Vad för typ av möbler [smile]?


   
SvaraCitera

målade hela mitt rum rött o fokuserade på små lampor o min fina stora säng


   
SvaraCitera

häng upp spegeln för fan


   
SvaraCitera

Axelpaxel:

Vad för typ av möbler ?

ekwall:

gör det mörkare!

[y]


   
SvaraCitera

Jag vill oxå ha det musigare, här ser ut som ett sjukhus. Jag är så kass på sånt här [n]


   
SvaraCitera

skaffa en stor tv och en mega drive och ett nes och ett snes och ett psx och en saturn och en dreamcast och en massa spexiga spel och sitt ensam och spela så behöver du inte bry dig om vad folk ska tycka om't.


   
SvaraCitera

börja med att ta bort alla småprylar, det förstör allt. skaffa någon slags snygg förvaring, finns billiga saker på ikea.


   
SvaraCitera

Måla allt vit.


   
SvaraCitera

ställ gitarren någonstans så att man ser den bättre! [surprised] & sätt upp en stor tavla på den röda väggen, om du har lust samt möjlighet. mattor är också mysigt, förresten. ^^,


   
SvaraCitera

Häng upp nåt på dem där tomma, kala väggarna, ser lite kumla ut just nu...


   
SvaraCitera

som folk sagt innan:
byt möbler, det ser lite... a, lite "billigt" ut eller vad man ska säga... syfter då på stolen och eventuellt skrivbordet.
sen ta bort mattan, den passar inte in. Där kan du förslagsvis kanske ha en stor rund matta?
en tavla skulle inte sitta fel på den röda väggen som folk också har sagt, kanske typ på new york by night tavla eller nått[rolleyes]
häng upp spegeln som också någon sa, bredvid bokhyllan kanske? fast det vet jag inte[crazy] och kanske det går att byta ram på den, svart hade varit snyggt[cheers]
men du kan också kanske städa upp lite, det gör susen[smile]
ta bort stolen bredvid spegeln och ersätt med en snygg fåtölj, alltså nån som man kan sjunka ner i[smile]
sen mörkare som också någon sa skulle kanske inte vara fel[crazy] men det passar med den röda väggen tycker jag[smile]


   
SvaraCitera