Aviseringar
Rensa alla

Få sin flickvän att vara otrogen


Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Om du inte litar på henne nu kommer du inte lita på henne för att hon dissar en av dina vänner, hon kan lika gärna vara kk med en av sina egna killkompisar i så fall. Ville inte göra ett mardrömsscenario, men det är fullt möjligt.

Klart det är fullt möjligt, men jag tror inte det händer. [smile] Jag har aldrig varit svartsjuk eller så i mina tidigare förhållanden, bryr mig inte så pass mycket om hon är med en kille jag inte känner eller ja, vem som helst. Så länge hon inte ställer krav på mig att jag inte får umgås med mina tjejkompisar så ska jag inte säga något om hennes killkompisar. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Litar du inte på henne så ska ni inte vara tlsm.

Tillit ska visserligen förtjänas.

Kan förstå TS till en viss del. En gång otrogen, alltid otrogen brukar det ju låta. Visserligen växer ju människor upp och behöver inte alls betyda att det blir så för dig.

Tyvärr kommer du nog att skjuta dig i foten om det kommer fram vad du faktiskt höll på med, eller att du har en polare som ligger med din tjej. Nej det du kan göra är att bara finnas där. De flesta som är otrogna är det för att de får chansen. Låt henne helt enkelt inte få den chansen. Var tydligen med vad du tycker om otrohet och se till att få henne att visa vart gränsen går. Sedan att hon har killkompisar kan du inte göra så mycket åt. Skaffa tjejkompisar, eller umgås mer med dom du redan har, så vet hon att risken finns även för henne.

Men visst, hennes killkompisar ska du hålla koll på. Är så galet lätt att det ''går över styr''.

''And fellas if your woman got some platonic friends - thats who she'll be fucking when you mess up''


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adde88:

Jag har aldrig varit svartsjuk eller så i mina tidigare förhållanden

Släpp då idén med att försöka påverka hennes omdöme. Antigen får man lita på den man älskar eller så måste man prata om saken och leva i ovisshet.


   
SvaraCitera

Förlåt mej men, e du dum på riktit? Att ho har killkompisar e la inget problem. Du har la tjejkompisar utan att de betyder att du e otrogen. Tycker inte du ska lura henne me dina kompisar för de e mörtit. Om ja ska va ärli så tycker ja du e för svartsjuk för att ha förhållande. Man måste lära sej att den andra parten har frihet å haft gamla förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rumpludd:

Om ja ska va ärli så tycker ja du e för svartsjuk för att ha förhållande.

Vem vet. Kanske har blivit sårad innan och inte vill bli det igen?
Tycker inte riktigt det handlar om äkta svartsjuka utan snarare om förhindrande åtgärder, vilket jag till viss del kan förstå.

Otrohet är sällan tydligt. Det smyger sig på när man minst anar det och sedan hur dåligt man mår efter. Kan mycket väl förstå att man vill minimera den risken.

http://www.cracked.com/article_18673_6-scientific-reasons-breakups-suck-worse-th...


   
SvaraCitera

Adde88:

Jag vill tacka dig för ditt konstruktiva svar.

Du ber ju om olycka, hur dum får man bli? Lita på din tjejs omdöme istället.


   
SvaraCitera

Låter egentligen inte som någon vidare bra idé,
men är lite nyfiken på hur det skulle slutat.
Känns som en film [rolleyes]


   
SvaraCitera

Adde88:

Tycker ni att det låter som en bra idé? [badgrin]

Det låter som om du vill kontrollera henne. Du tar till extrema metoder för att se om hon är trogen. Så kallad brottsprovokation. Hon kanske hamnar i en ställning där hon skulle vara otrogen enbart pågrundav att det är framställt, och att det aldrig annars hade hänt.

det finns flera som varit otrogna i sina tidigare förhållanden men som aldrig är det som är nu.


   
SvaraCitera

Många borde inte ha husdjur, förlåt ja menar sälskap för vissa klarar inte av de utan att försöka som exempelvis att be en kompis att förföra sitt husdj, ja menar sin respektive för å sen dumpa av. Gillar inte sånt.


   
SvaraCitera

Varför vill du att hon ska vara otrogen nu igen?


   
SvaraCitera

ja!!!! klart du ska göra det! jag är helt och jhållet på din sida![party]


   
SvaraCitera

En tjej som varit otrogen i tidigare förhållanden går helt bort i min bok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är knappast en bra lösning att uppmuntra henne till att vara otrogen på det sättet du vill göra


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Tillit ska visserligen förtjänas.

Om man går in i ett förhållande med det tankesättet så bör man faktiskt inte ha ett förhållande alls innan man jobbat med sig själv.


   
SvaraCitera

Tard.


   
SvaraCitera