Aviseringar
Rensa alla

Få tillbaka mina vänner


Ämnesstartare

Jag har varit nere i en djup depression nu i ett halv år ovh det har varit som värst de 2 senaste månaderna. Jag har isolerat mig själv.

Men under de här 6 månaderna har många börjat ogilla mej. Har inte pratat så mycket och varit irriterad så jag förstår dem. Men nu är jag på väg uppåt och vill bara vara ute och träffa folk. Så hur ska jag göra för att få tillbaka alla vänner och bli en sådan person som man hälsar på o.s.v?[bigsmile]


   
Citera

Var dig själv. Försök ta kontakt med de som du varit vän med tidigare, be om ursäkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Var dig själv. Försök ta kontakt med de som du varit vän med tidigare, be om ursäkt.

Jag har bett om ursäkt till mina närmaste. Men jag är inte en sån som vill ha uppmärksamhet och tröst så jag kan inte berätta vad jag gått igenom till någon (känns det som).


   
SvaraCitera

det går ju alltid att skaffa nya vänner annars
istället för att vara med dom som du var med innan.


   
SvaraCitera

Adopterad:

Jag har bett om ursäkt till mina närmaste.

Då är det ju bara att hoppas att de godkänner med. Men skulle annars rekommendera att du letar nya vänner. Skola, internetz?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adopterad:

Men nu är jag på väg uppåt och vill bara vara ute och träffa folk.

Mano?

Du gör bäst i att leta rätt på nytt folk.
Svårt, men bättre det.

Finns säkert en del dryga jävlar som kommer spela på dethär så du ska känns skuld gentemot dem för att du "svikit dem" igenom att vara bortvarande och sjuk.

Fyfan för mänskligheten alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Mano?

Dunno.[tard]

HighParadise:

Finns säkert en del dryga jävlar som kommer spela på dethär så du ska känns skuld gentemot dem för att du "svikit dem" igenom att vara bortvarande och sjuk.

Mhm. Bor i liiiten ort bara så alla har väll märkt mitt humör men jag får försöka "bygga upp" en mur. Men sen vid kanske jul kommer allt att rasa igen. Samma prosedur.

HighParadise:

Fyfan för mänskligheten alltså

Mhm![rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

internetz?

Det var faktiskt en riktigt bra idé. Har aldrig riktigt testat det på allvar

Nu ser jag hur jag sarkastiskt det ser ut men jag menar det verkligen, tack 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adopterad:

Samma prosedur.

Låter som du kanske ska prata med en kunnig och berätta om dina perioder...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adopterad:

senaste månaderna. Jag har isolerat mig själv.

Men under de här 6 månaderna har många börjat ogilla mej. Har inte pratat så mycket och varit irriterad så jag förstår dem. Men nu är jag på väg uppåt och vill bara vara ute och träffa folk. Så hur ska jag göra för att få tillbaka alla vänner o

fan vad jag känner igen mig alltså....ska vi göra en klubb? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emmaah:

fan vad jag känner igen mig alltså....ska vi göra en klubb? 🙂

Okey, då har jag en kompis[cute][blush]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera