Aviseringar
Rensa alla

få tillbaka pengarna för en 10 månader gammal väska


Ämnesstartare

som blivit jättesliten trots att jag ej misshandlat den 😛

vad tror ni?


   
Citera
Ämnesstartare

hehe tror inte de :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läste 10 månader gammal vätska.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det en maxpeditionväska? i så fall så ska det nog vara möjligt. om inte så får du skylla dig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Läste 10 månader gammal vätska.[sad]

XD[love]

Leijonsparf:

är det en maxpeditionväska?

vad är det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vad är det då?

en väska från maxpedition. trodde det var uppenbart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

en väska från maxpedition. trodde det var uppenbart.

ja för jag har ju koll på alla märken i världen [crazy] hur stor chans är att jag har det... svar nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ja för jag har ju koll på alla märken i världen [crazy] hur stor chans är att jag har det... svar nej

då får du skylla dig själv, faktiskt. det säger sig självt att en väska utan maxpeditionlogga kommer gå sönder så fort man petar på den, det borde vara uppenbart för alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

då får du skylla dig själv, faktiskt. det säger sig självt att en väska utan maxpeditionlogga kommer gå sönder så fort man petar på den, det borde vara uppenbart för alla.

mmm xakt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

mmm xakt

så, beställ en nu.

http://maxpedition.com

rekommenderar en versipack av något slag (edc för en lite mindre, jumbo för en lite större), alternativt någon gearslingermodell om du gillar att bära runt på mycket skräp. men jag rekommenderar en jumbo versipack, ser ut som en överdimensionerad kameraväska ungefär.
Image

här tillhörandes jack bauer, bara det är argument nog för att motivera ett inköp.

edit: fix'd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

här tillhörandes jack bauer, bara det är argument nog för att motivera ett inköp.

ha ha ha ha hah Hahha

jag är en görl.. görligörl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ha ha ha ha hah Hahha

jag är en görl.. görligörl

det är du bevisligen inte, för då hade du inte klagat över att din väska blir utsliten. uppenbarligen så har du ambitioner om att ha en lika awesome väska som jack bauer.

som en notis så kan jag konstatera att jag klistrade in fel bild, tänkte på en annan. men poängen kvarstår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

det är du bevisligen inte, för då hade du inte klagat över att din väska blir utsliten. uppenbarligen så har du ambitioner om att ha en lika awesome väska som jack bauer.

vill ju ha cash och har tröttnat på min väska som dessutom e förstörd 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vill ju ha cash och har tröttnat på min väska som dessutom e förstörd 😛

fast du klagade inte på att du inte har någon väska, du klagade på att den gamla blivit utsliten. det antyder att du vill vara lika häftig som jack bauer.

nu när jag tänker efter så har visserligen jack bauer rätt många olika väskor, så kanske inte, ändå. men poängen kvarstår (återigen).


   
SvaraCitera