Aviseringar
Rensa alla

Få ut knark ur kroppen


Ämnesstartare

Hej! Följde med mina vänner till Christiania igår, och jag hade egentligen bara bestämt mig för att kröka. Dock blev jag sedan jävligt sugen på att pröva att röka på (har aldrig gjort något sånt innan) så jag rökte. Blev sedan JÄTTE beng, och kunde inte stå upp, och det kändes som att jag inte hade någon känsel i vissa kroppsdelar. 
Nu idag, mår jag bra, men har värsta ångesten!!
ska till en läkare på torsdag, och kanske kommer att behöva ta kissprov, så undrar hur lång tid tar det för kroppen att få ut skitet??! 

Det var både grönt och brunt. Jag tog två bloss, fast dock hade jointen fem filter eller vad det heter...
Jättetaksam för svar.


   
Citera

Det finns kvar i kroppen ett bra tag. Jag har för mig att det bara syns på kissprov upp till ett par dagar, men att hårtest och blodprov är värre (observera att jag kan ha rört ihop det och att det är tvärtom eller så). Drick mycket vatten och kissa mycket, tror inte att det finns mycket annat att göra. Antingen går det bra eller så är du körd, lycka till.


   
SvaraCitera

mattildoska till en läkare på torsdag, och kanske kommer att behöva ta kissprov, så undrar hur lång tid tar det för kroppen att få ut skitet??! 

vad är det du ska göra hos läkaren? är det rimligt att du kommer ombes att lämna ett urinprov uttryckligen för att det ska testas för spår av droger? om inte så behöver du inte oroa dig, och du behöver nog inte oroa dig i annat fall heller eftersom sannolikheten är stor att det inte längre syns i ditt urin efter fem dagar.


   
SvaraCitera

Google säger att det tar 3-30 dagar för det att gå ut, men drick mycket vatten så borde det nog gå bra.


   
SvaraCitera

mattildo: ska till en läkare på torsdag, och kanske kommer att behöva ta kissprov, så undrar hur lång tid tar det för kroppen att få ut skitet??!

Men lol att du inte tänka på det förut då.. 


   
SvaraCitera
penja

drick vatten fram till det för att späda ut kisset, och ät sen b-vitamin för att kisset ska behålla sin gula färg? inte helt hundra på detta, men du kan ju kolla upp det. man kanske borde käka kreatin också om de får för sig att kolla kreatinhalten i kisset. 

hört att bikarbonat kan vara bra också, att äta det då och då några dagar innan. vet dock inte om det funkar. 

min kusin snackade om nått man kunde ha med sig av och smula ner lite i kisset också, men var bäng så minns inte vad. kanske var det också bikarbonat, nån som vet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka:
vad är det du ska göra hos läkaren? är det rimligt att du kommer ombes att lämna ett urinprov uttryckligen för att det ska testas för spår av droger? om inte så behöver du inte oroa dig, och du behöver nog inte oroa dig i annat fall heller eftersom sannolikheten är stor att det inte längre syns i ditt urin efter fem dagar.

Nej ska inte till läkaren pga av att ta kisseprov för att se om det finns droger i min urin. Utan ska förnya ett recept, och jag har ingen aning ifall jag behöver göra kissprov eller blodprov


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och hur lång tid tar det för att det inte ska synas i ett blodprov?


   
SvaraCitera

Lätt att vara efterklok va, hrm hrm


   
SvaraCitera

mattildo:
Nej ska inte till läkaren pga av att ta kisseprov för att se om det finns droger i min urin. Utan ska förnya ett recept, och jag har ingen aning ifall jag behöver göra kissprov eller blodprov

så länge du inte säger till läkaren att du fått en allvarlig biverkning av det läkemedel du ska förnya receptet för så kommer du troligtvis inte bli ombedd att lämna prov.


   
SvaraCitera
penja

mattildo:

Och hur lång tid tar det för att det inte ska synas i ett blodprov?

beror på hur mycket du rökt och kroppsvikt osv tror jag. 
googla typ "cannabis pissprov", säker på att det står en massa på flashback,


   
SvaraCitera
penja

sen om det stämmer eller inte går väl att diskutera haha. men tror det kan stå en del vettigt. 


   
SvaraCitera

mattildo: ska till en läkare på torsdag, och kanske kommer att behöva ta kissprov, så undrar hur lång tid tar det för kroppen att få ut skitet??!

Det fettlagras i ca 8 veckor.


   
SvaraCitera

Om dom inte specifikt kollar efter det i blodet har jag för mig att det inget att vara orolig över. Pissprov ska tydligen kunna slås genom att dricka mängder med vatten. BTW i kisset syns det i 2 veckor om jag inte missminner mig, dock fungerar allas kroppar olika och inget kan ju säga säkert


   
SvaraCitera

Folk blazar så jävla illa


   
SvaraCitera