Aviseringar
Rensa alla

faaaaan e 12 år och på smällen


Ämnesstartare

Det är förjävligt att de inte har sexualkunskap tidigare i skolan. Hade du vetat om att du inte är könsmogen än hade det här aldrig hänt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Det är förjävligt att de inte har sexualkunskap tidigare i skolan. Hade du vetat om att du inte är könsmogen än hade det här aldrig hänt

om det nu är så att trollet inte är könsmoget ja, tjejer kan bli könsmogna tidigt. ja 12 är inte omöjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miramithe:

om det nu är så att trollet inte är könsmoget ja, tjejer kan bli könsmogna tidigt. ja 12 är inte omöjligt.

Jag vet, jag försökte bara göra mig lite lustig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ajdå [sad]. nå väl då slipper du leka med baby dockor eftersom nu har du snart en riktig [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Jag vet, jag försökte bara göra mig lite lustig

aha haha ja men då så, fan för trött för de här, hoppas trollet ger upp snart xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miramithe:

Mitt sista bud 2,50 + en cola så gör jag det. utan garanti och en hammare som bedövning. billigare och osäkrare blir det inte slå till nu.

.. sucker, hon väljer mig ändå ;D


   
SvaraCitera

trist om du nu är seriös med den här tråden, då lider jag halvt med dig men nu vet du att barn inte kommer med storken. vad hade du trott när du hade sex? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan troll seksa[shake]


   
SvaraCitera

Chickfactor:

kan troll seksa

Om de kan! Det bästa sexet jag någonsin haft har varit med troll.. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men åhhhh sopa!!![cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snälla vet nogon om det går att radera sina egna kanaler och hur?


   
SvaraCitera

Kunde faktist inte skriva så bra när jag var tolv eller tror inte det iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är lessen men ja har svårt att tro på vad du sejer.. Men om det är sant så sejer ja bara ; VAR STARK! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahaha


   
SvaraCitera