Aviseringar
Rensa alla

Faaaan


Ämnesstartare

Satsa allt vad du orkar på skolan, de lär mogna och om du får bra betyg kommer du att tillfredsställa dig själv. JOBBA PÅ DET! SKIT I DEM OMOGNA JÄVLARNA, ELLER BANKA SKITEN UR DEM(kanske inget att rekommendera, men det skulle jag gjort).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk dig känslan när du senare har toppenlön och de inte har det. Så skit i dem och ORKA med skolan.


   
SvaraCitera

Bah, så var det för mig med. Inte fan är det kul men det är inget att gå och hänga sig för. Boka tid hos kuratorn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vart oxå mobbad i skolan i skolan, hela grundskolan var ett helvete, gick i paralellklass.. Fick alltid stryk vågade aldrig göra nånting..
Sen en dag tog jag mig i kragen och började säga ifrån, fick använda knogarna ibland, men de var de värt, för nu är de inte en jävel som säger något.. Och jag fick nog världens skönaste polare efter just den dagen!! så börja slåss ne men va lite man och stå på dig. låt ingen klandra dig.. TA INTE SKIT! Så om nån störar sig, ge dom en fet jävla knogmacka, tveka itne gör de bara.. Så länge du tänker så kommer du aldrig åka på stryk.


   
SvaraCitera

4 Kilo Lax:

De tredje är snälla människor, som är mogna, vuxna och fattar nåt!

4 Kilo Lax:

bara tycka att jag är någon idiot

Så det säger du.


   
SvaraCitera

Byt skolan?


   
SvaraCitera

S3ON:

Idioter!

[bigsmile][y]

robin15:

Så om nån störar sig, ge dom en fet jävla knogmacka, tveka itne gör de bara

Nej gör inte de, ignorera idioterna bara. Det bästa du kan göra.

Ricochet:

Som tur är verkar folk ha mognat väldigt mycket när man börjar i gymnasiet

Tyvärr inte i min skola:(

4 Kilo Lax:

Pallar inte mer!!!

jo de gör du visst![love] Jag har varit (är) i lite samma sits, och om jag klarar det gör du det också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4 Kilo Lax:

Jag har flera gånger funderat på självmord, en gång var jag ruskigt nära att göra det...

skaffa en hobby[y]


   
SvaraCitera

4 Kilo Lax:

Det finns 3 sorters folk i skolan. De första är töntarna, de som klottrar, börjar röka redan i 12års åldern, de som sparkar på tunnelbanor, skriker könsord etc

Du får prova dig fram med alla tre..

4 Kilo Lax:

jag svär och är otrevlig mot folk även om det blivit bättre senare så har var det kört sedan länge.

Vad du än gör, var inte otrevlig!
Det lönar sig att vara god, jag lovar[smile]


   
SvaraCitera

4 Kilo Lax:

ensam på rasterna med skallen i marken, inget att göra. Jag pallar inte arbeta på lektionerna för jag mår helt enkelt för dåligt., Nu kommer få skitdåliga betyg, säkert. Jag var jättebra i skolan när jag var liten men nu är jag fan bland de sämsta i matte och jag är inte så bra på något

Du e inte ensam om det,,

4 Kilo Lax:

Jag har sedan länge tyckt om en tjej också, som är 1 år äldre, men chansen att hon tycker samma är liksom NOLL.

Hur vet du det ?

4 Kilo Lax:

Sen när jag märkte att han var en jävla idiot så trodde de andra att jag också var en idiot

Jobbigt :O .......
En tjej har hängt efter mej i typ snart 3 år (hon är cp skadad på riktigt)
Och jag tycker det är jättejobbigt att hon typ ringer och smsar mig MINST 50 gånger varje dag, hon blir jättearg och snackar bakom ryggen på mej så fort ja säger emot något hon vill. Och jag visste inte att hon föddes så, men de visste (nästan`)alla andra i min klass så dom trodde ju att jag också var sån så ingen vill typ hänga mä mej ,
Men du kan väl bli medlem på te.x Bilddagboken.se o skaffa vänner där o träffa dom IRL, har fått rätt många kompisar genom den sidan <3
haha,sry för den långa texten ;$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmaahh96:

haha,sry för den långa texten ;$

Gör inget såklart 🙂

Emmaahh96:

Och jag visste inte att hon föddes så, men de visste (nästan`)alla andra i min klass så dom trodde ju att jag också var sån så ingen vill typ hänga me mej ,

Shit, vad jobbigt.. Sånt är faktiskt det värsta som finns, eller nej men det är asjobbigt.

--

Mår lite bättre just nu [smile]

Ska försöka hålla i det!


   
SvaraCitera

Hävda dig själv vafan! Om några kaxar med dig, ge dem stryk! Visa att du inte tar skit! Börja på någon sport, skaffa dig polare och kontakter på andra ställen än skolan, och sluta gnäll.

Ett annat sätt är att försöka ändra på dig, eftersom ingen gillar en liten unge som bara surar och skriker åt dom som pratar med dem.
Om du ville blir en av dem från "tredje gruppen" som du nämnde, kanske du ska ändra lite på dig, och inte bara tycka synd om dig för att de inte vill vara med dig.
Det mesta kan du göra något åt, bara du försöker!


   
SvaraCitera

Du ska ha en eloge för att du skriver jäkligt bra för att vara tolv år gammal.


   
SvaraCitera

Mow Skwoz:

Du ska ha en eloge för att du skriver jäkligt bra för att vara tolv år gammal.

Nu när du nämner det, aa föffan, fett nice för att vara p12 [surprised]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera