Aviseringar
Rensa alla

Fable 2 ska jag döda min fru ?


Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Dem är väldigt lätträknade Finns väl bara en?

Heh, mindre jobb för mig!


   
SvaraCitera

Dold text: ja valde nyss love i slutet av spelet 😛[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

Dold text: ja valde nyss love i slutet av spelet 😛

Jag har klarat spelet på 4 sparningar, tog det på alla Man vill ju inte bli av med sin hund, Kan alltid skaffa en ny fru/man


   
SvaraCitera

huden e fettbög


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

huden e fettbög

no u


   
SvaraCitera

Speltidning:

Sen så var hon ju en riktig bitch i 1:an, hon får gott ha den där jävla gravplundraren som man och bo på en kyrkogård istället för i en fin villa me mig.

Blev glad när jag fick den questen och fick läsa om hennes öde... Men jag valde "the evil way" och behöll henne, men sen försvann hon bara [tard]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Min dotter är vit, och jag är inte corrupt! kolla bilden

har du altid varit sådär? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

I och för sig blev hon vuxen med tiden

Hur lång tid tog det ? jag har googlat och försökt hitta något om hur gamla dom kan bli, men nästan alla säger att dom stannar i 9års åldern och alldrig blir vuxna eller tonåringar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

har du altid varit sådär?

På denna sparning ja, och det där är ett kort som jag tog nyss! (fick barnet nyss också)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

barnet ändrar ju färg beroende på hur du är. om du är corrupted så blir de svart ju är spelet som är rassist haha

Kom just på att min 100% Evil &Corrupt gubbe har en vit unge, barnens hudfärg beror inte på om man är god eller ond (tripple post ftw)


   
SvaraCitera

Haha, han ser ju ut som en jäkla slav från brittiska indien! Skilj dig från slampan!


   
SvaraCitera

Speltidning:

Kom just på att min 100% Evil &Corrupt gubbe har en vit unge, barnens hudfärg beror inte på om man är god eller ond (tripple post ftw)

Okej jag vet att min unga var typ grå nåt sånt.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

[cool]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Hur lång tid tog det ?

Det var den första ungen jag fick strax efter jag gjort "Alex" questen, sen tog det en eller två veckor av konstant spelande typ [cute]

Speltidning:

jag har googlat och försökt hitta något om hur gamla dom kan bli, men nästan alla säger att dom stannar i 9års åldern och alldrig blir vuxna eller tonåringar

Tonåring blev aldrig dock...


   
SvaraCitera
JLm
 JLm

Speltidning:

Ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera