Aviseringar
Rensa alla

Facebook?


🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har! Men använder det mest till att äga folk på Tetris [cute]


   
SvaraCitera

Alla som är något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pretty:

... kanske min iQ i svenska ...

Pretty:

jooo moi! om du inte vet så är det lunarstorm som äger BDB ... om inte du har vetat det?


   
SvaraCitera

aristoteles:

Skulle aldrig falla mig in.


   
SvaraCitera

Jag hatar fakebook. Det är så jävligt ytligt. ''vem har mest vänner, vem har sett en människa på stan och lagt till den som vän'' osv. Är medlem, men allvarligt, kompisar till mina kompisar som samlar på vänner där har lagt till mig. Har inte ens träffat dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du var ju bara jätte fail...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Jag hatar fakebook. Det är så jävligt ytligt. ''vem har mest vänner, vem har sett en människa på stan och lagt till den som vän'' osv. Är medlem, men allvarligt, kompisar till mina kompisar som samlar på vänner där har lagt till mig. Har inte ens träffat dem.

Bli inte vän med folk som inte du känner! Prata bara med dina vänner som du känner? 😛


   
SvaraCitera

näh, jag umgås med mina vänner irl faktiskt[blush]


   
SvaraCitera

Pretty:

Bli inte vän med folk som inte du känner! Prata bara med dina vänner som du känner? 😛

Pallar inte loggar bara in och accepterar och sen bah loggar ut. Orkar inte ens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har


   
SvaraCitera

Pretty:

Vem alla här har facebook?

jag har ett liv ist,

aristoteles:

Fel! Skulle aldrig falla mig in.

BRA!

Hampie:

Inte jag

Duktig ponke!

OF 5:

jag vill inte ge bort mitt li v till et företag så NEJ. dock är det allt förmånga som tyckar att det är en jävligt bra ide

så ska det låta! jävla lunarstormvarning på det där stället[mad]

Sagitta:

Jag hatar fakebook. Det är så jävligt ytligt. ''vem har mest vänner, vem har sett en människa på stan och lagt till den som vän'' osv. Är medlem, men allvarligt, kompisar till mina kompisar som samlar på vänner där har lagt till mig. Har inte ens träffat dem.

Du har så rätt, min vän

värdeuppgift:

näh, jag umgås med mina vänner irl faktiskt

aa ge fan i den där skiten, irl is the shit!!

Mawns:

Alla som är något.

har inte det

CharliesName:

Jag har! Men använder det mest till att äga folk på Tetris

blä på dig att du har det

Anslut er till mig i min anti-facebook-rörelse så ska ni se att vi tillsammans kan utradera den där skiten en gång för alla[mad]

och det är fan precis lika illa som lunarstorm och playahead bara att vissa inte mognat tillräcklig MEN SNART FATTAR NI DET ERA JÄVLA MONGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

Pretty:

jooo moi! om du inte vet så är ägarna till BDB är dom som äger Lunarstorm ... om inte du har vetat det? [bigsmile]

det må hända men det ändrar inte faktum att facebook fortfarande är löjligt och är som jag sa innan Bilddagboken för äldre.


   
SvaraCitera

bitchnigger:

så ska det låta! jävla lunarstormvarning på det där stället[mad]

japp fast facebook har bättre villkor

"Inget av webbplatsens innehåll får modifieras, kopieras, distribueras, gestaltas, återges, laddas ned, visas, publiceras, överföras eller säljas i någon form eller på något sätt, i helhet eller i delar, utan företagets skriftliga medgivande."


   
SvaraCitera

Jag tycker vi tar ut skiten en gång för alla. Folk avreggar sig från playahead osv för att det är tvättäkta skit men facebook är fan också skit!!


   
SvaraCitera