Aviseringar
Rensa alla

facebook


Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Vill du?!

inget[blush]


   
SvaraCitera

SuperKakan:

inget[blush]

nähe[blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

nähe

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[mad]


   
SvaraCitera

Om detta inte är ett skämt... Då råder jag dig till närmaste ungdomsmottagning, och fråga efter hjälp.


   
SvaraCitera

Ta den väg du vill.

Elfte Budordet: Sköt dig själv, skit i andra.

Hitta en kille som du tycker om och att han tycker om dig och börja om på nytt.


   
SvaraCitera

Alla ovanstående har sjunkit lägre än dig by far, så det kan du trösta dig med.


   
SvaraCitera

Vad har dina facebook-vänner med dina riktiga vänner att göra


   
SvaraCitera

Ogillar såna som dig.
Dina facebook-kontakter är inte dina vänner. De är bara facebook-kontakter.
Sluta behandla folk som skit, så kanske du får någon riktig vän. Sök hjälp, förresten.


   
SvaraCitera

angel_dead:

Varför känner jag mig som den ensamaste människan på jorden trots att jag har flera hundra facebook kontakter?

Ah jag vet.
Läs den här boken.


   
SvaraCitera

Men sluta mobba människan!

Seriöst svar till trådskaparen: du kanske inte pallar vara social hela tiden helt enkelt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad sägs som en gallring på facebook med folk som du har ett intresse av att umgås med för att sedan vårda ha en vårdad relation med dem. Du behöver inte snacka med dem på daglig basis eller så men åtminstone relativt regelbundet med kanske något meddelande ibland. Du kommer ingen stans med att igga dina kompisar förr eller senare så kommer du förmodligen bli total dumpad och iggad vilket förmodligen inte kommer att vara så latjo för dig. Mitt tipps färre kontakter och vårda dina relationer med dem.


   
SvaraCitera

Amsle:

Vad har dina facebook-vänner med dina riktiga vänner att göra

Whatever he says. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KochamCie:

Amsle: Vad har dina facebook-vänner med dina riktiga vänner att göra
Whatever he says. [rolleyes]

Tja mycket eller inget alls. En annan har stort sätt bara kontakter som är och varit irl bekanta/vänner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske gammal tråd, jag vet inte herregud vembryrsigintejag.Jagtänkersvaraiallafall!

Du känner dig ensam för att du har fått din självbild att framstås som dålig. Din självbild som du upprättar är hur du beter dig mot människor. Du vet att du behandlar de dåligt och de mår dåligt av det. När du vet det så vill du ha det bekräftat att det inte är så att folk tar skada och därför uppstår det en ensamhetskänsla som är kopplad till din självbild.

Om du försöker att vara vänlig till de som inte vill dig illa så kommer du att inte känna dig ensam. Det är nämligen dina förväntningar om dig själv som får dig att må dåligt och känna dig ensam. Så om du inte vill KÄNNA dig ensam så måste du vara vänlig mot dina medmänniskor och inte göra illa dem.

Testa och se under en period!

Edit: alltså du har skuldkänslor som resulterar i ensamhetskänslor.


   
SvaraCitera