Forumet - Facebook

Facebook

392 0 31
Är det bara jag, eller får facebook en att känna sig jävl*gt ensam?
Alla har bilder på sina kompisar och festbilder från fjortissidor som vimmel eller Vipresturang eller vad dom nu heter.
Iofs töntiga sidor, men dom får en att känna sig så ensam. [n]
Och är det bara jag, eller är det inte vad hela sidan går ut på? Att lägga upp en massa bilder på sig själv med olika människor man kanske känner mer eller mindre för att visa sig populär?

Image

Spana också in:

knuttetiin:

Alla har bilder på sina kompisar och festbilder från fjortissidor som vimmel eller Vipresturang eller vad dom nu heter.

Det beror nog mer på vad man har för vänner [cute] Tror inte mina har det, de verkar mest lägga ut bilder på sina djur/sina barn/sig själva i diverse poserande bilder. De har nog inte heller vänner [sad]
knuttetiin:

Och är det bara jag, eller är det inte vad hela sidan går ut på? Att lägga upp en massa bilder på sig själv med olika människor man kanske känner mer eller mindre för att visa sig populär?

Många har nog den inställningen ja. Alla communitys drabbas av denna typen av människa förr eller senare. [sad]
knuttetiin:

eller är det inte vad hela sidan går ut på?

Har den för att lätt kunna hålla kontakt med gymnasievännerna som är utspridda över världen. Kul att se vad folk jag tidigare känt gör om dagarna osv. Är nyfiken helt enkelt.
De som har fb för att visa upp sina "glamourösa" liv är väl mestadels fjortisar?
skulle aristoteles se mig nu skulle han bli jättejättearg på stackars mig. Men jag bryr mig inte, HATA FACEBOOK.

facebook är vidrigt. Folk som försöker få så stort nätverk som möjligt, bara för att. Folk man träffat en halv sekund via någon kompis kompis kompis ska lägga till en. Pappas farfars fasters sysslings ex barnbarn ska lägga till än bara för att man sågs hela 2 sekunder på barbarnets konfirmation. Någon som tydligen är släkting på nått jävla körigt sett, tycker det är mycket kul att lägga till och störa. Främlingar säger att man ska ta kort på dom, lägga ut och tagga på facebook. Eller tvärt om. Tar kort på en med dom, och lägger ut.

hatar skiten. har haft det länge dock, men raderar alla vänner med jämna mellanrum i ren panik. Vissa vill jag bara inte ha i mitt liv.