Aviseringar
Rensa alla

Facebook förändras och jag hänger inte med


Ämnesstartare

Okej, vet att alla kommer dissa mig nu men snälla, försök ta det på allvar..

så här ligger det till:

Jag kan se en massa folk som har kommenterat och gillat saker i min kompis logg, men i min logg ser det ut som inget händer!

Jag menar, JAG SJÄLV kan se att folk har gillat och kommenterat mina logginlägg, men när jag förhandsgranskar hur profilen ser ut för alla mina vänner så visar det sig att det inte syns några kommentarer alls (!)

jag ser ju ut som en nolla, som att ingen bryr sig om mina logginlägg fast de visst gör det. Jobbigt va?
nån lösning på problemet?

(och NEJ, jag är inte ytlig och statusfixerad, jag känner mig bara orättvist behandlad av facebook...) xD [crazy][cry]


   
Citera

va


   
SvaraCitera

Menar du att det kommer upp noteringar om att någon skrivit nåt till dig i din logg men när du kollar så finns det ingenting där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kom på att jag tror att externa händelser inte visas i förhandsgranskningen xD xD djup suck av lättnad. [blush]
Lol. [cute]

tack för visat intresse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Menar du att det kommer upp noteringar om att någon skrivit nåt till dig i din logg men när du kollar så finns det ingenting där?

nej jag är så avancerad att jag roar mig med att förhandsgranska min logg för att se hur den ser ut för andra xD


   
SvaraCitera

Magnifying glass:

nej jag är så avancerad att jag roar mig med att förhandsgranska min logg för att se hur den ser ut för andra xD

Ah, okej. Jag tror att jag förstår, kul man kan ha då.


   
SvaraCitera

dagens ilandsproblem


   
SvaraCitera

Magnifying glass:

nej jag är så avancerad att jag roar mig med att förhandsgranska min logg för att se hur den ser ut för andra xD

kan man göra de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

dagens ilandsproblem

[bigsmile][ops]

internet:

kan man göra de

jepp[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magnifying glass:

kom på att jag tror att externa händelser inte visas i förhandsgranskningen

<-----FacebookNÖRD [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magnifying glass:

<-----FacebookNÖRD [tard]

Det är ju p.g.a. dina sekretessinställningar, men det visste du säkert [crazy]


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakey:

Det är ju p.g.a. dina sekretessinställningar, men det visste du säkert

men jag hittar inget ställe där man ställer in om folk ska kunna se feedback/vänners kommentarer? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magnifying glass:

men jag hittar inget ställe där man ställer in om folk ska kunna se feedback/vänners kommentarer? [shake]

Sekretessinställningarna ska finnas någonstans däruppe till höger bland menyerna. Där ska man kunna välja allt sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakey:

Sekretessinställningarna ska finnas någonstans däruppe till höger bland menyerna. Där ska man kunna välja allt sådant.

behöver nog lite mer specifika instruktioner för jag har letat som en dåre och hittar allt utom dom inställningarna [surprised]
[cute]


   
SvaraCitera