Aviseringar
Rensa alla

facebook, frågor


helium:

om du vet eller inte påverkar inte svaret på min fråga så ser ingen anledning att försöka förklara

nehe


   
SvaraCitera

HATA FACEBOOK.
Dold text: (aristoteles kommer väll och stänger av mitt konto nu)


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Man kan väl inte avsluta sitt medlemskap där?

Kudhos:

Man kan inte riktigt avsluta medlemskapet, man kan avregistreras men det betyder bara att det inte finns något som händer på ens sida. Men man finns kvar ifall någon söker på en.

Jo, det går. Klicka på "hjälp" sen "inloggning och lösenord", sen "vanliga frågor", sen "jag vill ta bort mitt konto permanent", så kommer du till en sida där du kan göra det.

Även om man bara avaktiverar sitt konto så finns man inte kvar när någon söker på en.


   
SvaraCitera

Exkrement:

Jo, det går. Klicka på "hjälp" sen "inloggning och lösenord", sen "vanliga frågor", sen "jag vill ta bort mitt konto permanent", så kommer du till en sida där du kan göra det.

Aaa, skit bra. det ska jag föra vidare! Tackar!


   
SvaraCitera

Jag har en fråga om en sak som gör mig jävligt irriterad på Facebook.

Hur i helvete döljer jag t.ex. vilken sida jag nyss "gillade"? Jag vet att man kan ta bort det från sin wall men det syns fortfarande i andras news feeds, ju. Skitirriterande.


   
SvaraCitera

Håkanbråkan:

Jag har en fråga om en sak som gör mig jävligt irriterad på Facebook.

det går ej, varför skulle du vilja dölja det?


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

det går ej, varför skulle du vilja dölja det?

Vissa saker har man svårt att stå för.[blush]

Jag går med i sidorna för att få information, bara. Inte för att visa mina polare vad jag tycker, gillar osv.

Hatar facebook...

Edit: JAG ÄR FRII!! FRRIIII SOM EN FÅGELFAN!!! JAG TOG BORT MITT KONTO!!! YAAAAAAAAAY!!!!!!


   
SvaraCitera