Aviseringar
Rensa alla

Facebook-lägg till vänner


Imgood
Ämnesstartare

Hej,
Jag har bygg min egen dator. köpte ett nytt grafikkort. Radeon hd 6870. Intel core i5.. och en Asrock moderbord. Ny fläkt på cpun och nya fläktar i chassit. Allt funkar hur bra som helst. Jag njuter av att skriva program i Qt och köra simuleringar i MATLAB. Jag spelar PES i windows och gör allt grafisk i Windows och kör programmering på Linux. (xubuntu)
Nu har jag fått ett problem. Min vänner kan inte lägga till mig som vän på facebook. Jag har kollat alla inställningar på min windows. Jag sökte genom varenda fil i linux (tog miljoner minuter) och massor annat. Jag installerade Hackintosh t.o.m och men även där kan inte mina vänner lägga till mig. Det gäller endast vänner som inte har gemensamma vänner mig på facebook. allt annat funkar hur bra som helst. så va gör jag för fel? Förlåt jag e fett dålig på datorer.


   
Citera

 har det med din dator att göra

Våfflor


   
SvaraCitera

Har svårt att tro att din dator kan påverka ditt Facebookkonto, är nog snarare någon inställning du har på Facebook.


   
SvaraCitera

dom vill inte lägga till dig bara och säger "hm va skumt jag försökte faktiskt" när dom egentligen bara fan intefattar vrf dom skulle ens


   
SvaraCitera

Säger som tidigare talare, det är troligtvis en inställning på ditt facebookkonto, så kolla där. Ser allt ut som det ska så tror jag på elverpigens teori Blink


   
SvaraCitera
Lounge

du är så datorkunnig att du kan bygga dig din egna dator men du ser inte den felaktiga pararellen mellan datorn och ditt facebook konto 😛

fascinerande


   
SvaraCitera

Antar att du testat att logga in på andra datorer också?


   
SvaraCitera

Mycket gladMycket gladMycket glad


   
SvaraCitera

det där var så korkat att jag först trodde att dan hade gjort ett troll och sen skapat den här tråden


   
SvaraCitera