Aviseringar
Rensa alla

Facebook nere 5 Novemeber?


Ämnesstartare

asså jag har hört att stadsministern är tjej [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duke:

det går.

Du har ingen aning om vad som finns kvar och inte.. [zzz] Fast du inte längre kan logga in på ditt konto skulle jag tro att en hel del data från det finns kvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Du har ingen aning om vad som finns kvar och inte.. [zzz] Fast du inte längre kan logga in på ditt konto skulle jag tro att en hel del data från det finns kvar.

Det är möjligt att de sparar viss data. Dock säger han att kontot "can be recovered any time", vilket är felaktigt.

Dock tvivlar jag på att Facebook skulle vara de enda som sparar data om sina användare. De flesta sidor gör antagligen det. Facebook är dock de enda som är öppna med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duke:

Dock säger han att kontot "can be recovered any time", vilket är felaktigt.

Hur kan du vara så säker!? [zzz] Det enda dom händer när du avregistrerar dig är att funktionen för dig att logga in, samt att andra kan se ditt konto försvinner..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska de se ut sådär kan de la göra något vettigt istället, som att spränga parlamentet eller något [no-no]

Dold text: (tror dock att de kommer att åka fast och bli avrättade, historien säkert att upprepa sig).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hur kan du vara så säker!? [zzz] Det enda dom händer när du avregistrerar dig är att funktionen för dig att logga in, samt att andra kan se ditt konto försvinner..

100% säker kan man ju såklart inte vara, men det kan man inte vara på någonting egentligen. Ska man vara paranoid skulle man inte kunna regga sig på någon sida om man tror att de lurar sina användare.

Ser faktiskt facebook som mer ärliga än andra sidor som gör samma sak, men inte talar om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får väl hoppas att någon trevlig animeserie med flickor under 10 som målgrupp släpps den dagen så att de blir upptagna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Du får väl hoppas att någon trevlig animeserie med flickor under 10 som målgrupp släpps den dagen så att de blir upptagna.

Jag ser det framför mig. En kille i en hoodie med Guy Fawkes-mask på sig talandes med Microsoft Sam-röst.

"Due to recent events the destruction of the fascist terror-machine known as "Facebook" has been canceled. It is with with great sadnsess that I must say that since the Season Finale of "My little Pony: Friendship is magic" will be aired on the fifth of october and none of us proud Anon warriors can resist its glorious pink temptations the takedown has been called off. WE WILL RETURN!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Jag ser det framför mig. En kille i en hoodie med Guy Fawkes-mask på sig talandes med Microsoft Sam-röst.

Jag skämtar inte ens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jag skämtar inte ens.

Detsamma.
Bronies är fan the plague.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Remember Remember the Fifth of November
The Facebook treason and plot
I see no reason why the fifth of November
should ever be forgot

eller huren går [confused]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Semi:

Bronies är fan the plague.

men hoppas du skojar säsong 2 började precis den kan ju inte ta slut då? [shake]

mvh älska pinkie pie hon är bäst [love]


   
SvaraCitera
Tyrael

oliboy:

Lol dem hackade Anders Behring Breiviks twitter

Facebook vs en persons lösenord

u mad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Bronies är fan the plague.

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Facebook vs en persons lösenord

Säkert lättare för en sån grupp att DDoSa facebook än att fixa beiviks lösenord[wink]


   
SvaraCitera