Aviseringar
Rensa alla

Facebookinloggning kommer krävas vid skapande av konto!


mynona:
Ojdå. Det kan ju faktiskt på allvar betyda att jag förvinner härifrån. Så abrupt och definitivt och utan förvarning. Jag trodde alltid att när jag försvann, så skulle det bli efter ett aktivt beslut och efter att jag varit på åtminstone en umträff. Dessutom känner jag till andra användare som kanske då inte skulle vara aktiva här och som jag enbart har kontakt med här. Jag känner också till de som inte har ett facebook-konto och inte kommer att vilja skapa ett heller. Att förutsätta att alla har facebook - som många ungdomar dessutom har börjat sluta använda - låter också konstigt. Det var mycket tråkigt. Vi får se hur det går med mynona då. Kanske är det bra att beslutet fattas åt en

...... 


   
SvaraCitera
mynona

S3ON:

...... 

Har aldrig förstått när folk svarar en med en streckad linje 


   
SvaraCitera

mynona:

Har aldrig förstått när folk svarar en med en streckad linje 

Hjärta


   
SvaraCitera

aristoteles: Och de ska spara våra "uppgifter" säkert i sin databas, men hela idén är ju att facebook ska sköta autentiseringen, såatte

Hängde inte med här alls med vad du försökte säga, eller ens om du sa emot mig eller höll med migRodnarJag vet bara att bara för att man använder facebook-konto (såsom spotify gör) så betyder inte det att den riktiga personen med sitt riktiga namn sitter där. Jag har exempelvis inte mitt riktiga namn på min facebook - varken för- eller efternamn. Jag har inte fyllt i några uppgifter - ens om vilken stad jag bor i.

mynona

Det är första april idag...

Hjärta


   
SvaraCitera

Om det här är ett skämt så förstår jag men om det inte är det så tänker jag sluta använda det här för att även om jag inte har något speciellt att dölja så vill jag stanna anonym Glad


   
SvaraCitera

Lite väl obvious.
Fast det är typ alla aprilskämt.


   
SvaraCitera

Storchen84: Hängde inte med här alls med vad du försökte säga

De behöver inte uppgifterna om de inte själva gör autentiseringenBlink


   
SvaraCitera

Meh, sämst aprilskämt

Dessutom, som att ni skulle haft råd, då ni inte haft råd att fixa andra funktioner som är rätt basic Rodnar


   
SvaraCitera

Om det ändå vore ett aprilskämt...


   
SvaraCitera

Schism:
Om det ändå vore ett aprilskämt...

Dig kan man inte lita på, det har du redan bevisat en gång i dag. Icke!


   
SvaraCitera

Skönt, så man slipper alla tråkiga troll som inte kan stå förnderas åsikter


   
SvaraCitera

För deras


   
SvaraCitera
frukt

bättre lycka te nästa år time


   
SvaraCitera

frågade en kompis vad som gäller kring aprilskämt och praxis är att säga "april april" när skämtet är busted. tror inte time skulle tumma på såna regler och spela vidare. väljer alltså att tro detta stämmer. bekväm anledning att dra hehe.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

christover_bandy:
frågade en kompis vad som gäller kring aprilskämt och praxis är att säga "april april" när skämtet är busted. tror inte time skulle tumma på såna regler och spela vidare. väljer alltså att tro detta stämmer. bekväm anledning att dra hehe.

Nä, det är såklart ett aprilskämt men jag blev arg på att Ari inte kunde ha låtit folk freaka ur lite grann innan jag lugnade ner alla. 😀


   
SvaraCitera