Aviseringar
Rensa alla

Facebookproblem


Ämnesstartare

Och för övrigt, nej jag hade aldrig skickat mitt ID till facebook, ser inte varför dom behöver något sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Tanken är att man ska använda sitt riktiga namn ja. Därför man inte stödjer sådana där "tjänster"

Ja, tanken är det, men finns otroligt många som inte gör det... Att göra det till en så viktig grej att de vill bekräfta ens identitet känns lite överdrivet imo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Att göra det till en så viktig grej att de vill bekräfta ens identitet känns lite överdrivet imo.

Du betalar ju med din personliga information istället för en månadsavgift. Så de vill såklart ha valuta för pengarna och få dina riktiga uppgifter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du bör nog akta dig. Jag har aldrig stött på det där iaf. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Och för övrigt, nej jag hade aldrig skickat mitt ID till facebook, ser inte varför dom behöver något sådant.

De vill ju ta reda på så mycket info som möjligt och nå ut till så många som möjligt så allt de gör gör de ju i ett vinstintresse så jag känner lite njä hoppar nog det där fbkontot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

De vill ju ta reda på så mycket info som möjligt och nå ut till så många som möjligt så allt de gör gör de ju i ett vinstintresse så jag känner lite njä hoppar nog det där fbkontot.

Jag skrev precis det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ej fått det problemet och använder inte mitt riktiga namn, även om det också finns angivet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Jag skrev precis det.

Såg det nao


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morgonstjärna:
Har ej fått det problemet och använder inte mitt riktiga namn, även om det också finns angivet

Age before beauty sägs det ju.. 🙁
fast jag är nog inte äldre än du iof


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nya samarbetet med NSA


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Facebook har höjt säkerheten rejält det senaste året.

När jag loggar in då kommer ofta säkerhetsfrågan upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror ngn försökt ta sig in på ditt konto
blev så för mig en gång. handlade om hackning osv.


   
SvaraCitera

Kräver de faktiskt ID-liknande handlingar?


   
SvaraCitera

Det blir fan helgon.net i fortsättningen.


   
SvaraCitera
Asha
 Asha

isola:

"Please send us a copy of your photo ID so we can confirm your name. To learn more about why we require a copy of your ID and what types of ID we'll accept, please review the Facebook ID Policy."

Har någon annan fått detta högst irriterande meddelande vilket hindrar en från att logga in?

alla får det som inte heter sitt riktiga namn förr eller senare. 


   
SvaraCitera