Aviseringar
Rensa alla

Fälla regeringen


duden
Ämnesstartare

De senaste dagarna har diskussionen om alliansen ska fälla regeringen blossat upp igen. Anser du att alliansen ska fälla regeringen och ta makten? Varför/varför inte?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/article22185911.ab


   
Citera

Jag tror att en alliansregering hade varit bäst i nuläget utifrån ett skademinimerande, så länge centern inte får allt för mycket att säga till om.


   
SvaraCitera
Smilen

Det är dags. Dagisåldern är över.


   
SvaraCitera
duden
Ämnesstartare

Niklas:
Jag tror att en alliansregering hade varit bäst i nuläget utifrån ett skademinimerande, så länge centern inte får allt för mycket att säga till om.

Vad har du emot centern? Är själv smått positiv till centerns politik


   
SvaraCitera

Fäll regeringen, de är ett gäng populister som inte kan ta ansvar.
SD+M+KD hade varit bäst


   
SvaraCitera
myten

Skulle skett redan vid första budgeten, kan inte fatta att sossarna bara fått göra som de vill utan nått motstånd ... 


   
SvaraCitera

duden:

Vad har du emot centern? Är själv smått positiv till centerns politik

Det bygger på att de driver en direkt systemförstörande och samhällsfarlig migrationspolitik. 


   
SvaraCitera
duden
Ämnesstartare

Niklas:

Det bygger på att de driver en direkt systemförstörande och samhällsfarlig migrationspolitik. 

Jag kan hålla med dig om migrationspolitiken. Just nu skulle jag rösta på KD om det var val idag


   
SvaraCitera

duden:

Jag kan hålla med dig om migrationspolitiken. Just nu skulle jag rösta på KD om det var val idag

Tumme upp


   
SvaraCitera
duden
Ämnesstartare

Niklas:

Tumme upp

Vilket parti/partier håller du på?


   
SvaraCitera

En militärkupp där kungen tar makten hade varit ett bättre alternativ än allt annat.


   
SvaraCitera

All makt åt Carl XVI Gustaf, vår befriare!


   
SvaraCitera
Smilen

SvenskWithAttitude:
En militärkupp där kungen tar makten hade varit ett bättre alternativ än allt annat.

+1


   
SvaraCitera

duden:

Vilket parti/partier håller du på?

Inget alls nuförtiden. Glad


   
SvaraCitera

Niklas:

Det bygger på att de driver en direkt systemförstörande och samhällsfarlig migrationspolitik. 

Nej, så får man inte säga. Det heter en ansvarstagande, antirasistisk politik som bygger på alla människors lika värde. Kritiserar man det är man nazistMycket glad


   
SvaraCitera