Aviseringar
Rensa alla

Fängsel?


Piffa
Ämnesstartare

Fortfarande verkar det vara ett rätt tabubelagt ämne, att som tjej gilla att bli fängslad.
Har hört flera i alla fall som säger att det är bara på killens villkor och rentav kvinnoförnedrande.
Hur något som är skönt för MIG kan vara förnedrande för mig och för andra kvinnor är obegripligt.
Tycker man att något är förnedrande är det väl för en själv.
Vad tycker ni om fängsel?


   
Citera
Ämnesetiketter
smisk

Tycker det mesta är okej bara båda parterna är med på det.


   
SvaraCitera

Piffa:

Har hört flera i alla fall som säger att det är bara på killens villkor och rentav kvinnoförnedrande.

Vad umgås du med för folk? [confused]


   
SvaraCitera

Piffa:

Vad tycker ni om fängsel?

Ej prövat, men skulle nog det om vi hade fängsel grejjor.


   
SvaraCitera

Piffa:

Hur något som är skönt för MIG kan vara förnedrande för mig och för andra kvinnor är obegripligt.

Alla tycker väll olika om allt, inte så konstigt. Men just sex är ju jävligt idiotiskt att utala sig om vad som är rätt å fel då det är olika för varje person.

Piffa:

Vad tycker ni om fängsel?

Det är porrigt. Min förra KK hade ofta med sig handfängsel som vi skulle använda men när vi väl var igång glömde vi ofta bort dem. Men jag höll fast hennes händer själv istället, eller stängde dem bakom hennes rygg om jag tog henne bakifrån.


   
SvaraCitera

Så länge bägge parter är med på det så är det inte fel på något sätt. Ingen har rätt att döma andra för deras medvetna val.


   
SvaraCitera

kul_bus:

Ingen har rätt att döma andra för deras medvetna val.

Så man kan t.ex inte döma mig om jag väljer att ge folk HIV med flit eller dylikt? [crazy]


   
SvaraCitera

Dekadent:

Så man kan t.ex inte döma mig om jag väljer att ge folk HIV med flit eller dylikt?

Haha, om man bara läser andra raden jag skrev så kan man ju tolka det så.

Men allvarligt så om bägge parter vill så ska inte någon döma deras beteende. Så länge det inte skadar någon annan och bägge är mentalt kapabla.

Angående att ge folk HIV så finns det tydligen en grupp människor som tänder på att ha oskyddat sex med HIV-smittade. En del tänder på risken att de kan drabbas och en del är helt enkelt ute efter att få HIV för de tycker det verkar coolt eller nåt...
Jag förstår inte deras val, men jag respekterar deras val så länge de är friska i övrigt.


   
SvaraCitera

kul_bus:

Haha, om man bara läser andra raden jag skrev så kan man ju tolka det så.

Du har rätt i det du skriver, men du formulerade dig lustigt. [wink]


   
SvaraCitera

lol, det är väl för fan inte tabubelagt, det är ju assvennigt, varannat radhus har ett par rosafluffiga handbojor liksom


   
SvaraCitera

Nintendo:

Vad umgås du med för folk? [confused]

folk som uppfattat feminism och jämställdhet helt fel och sexualmoralister antagligen


   
SvaraCitera

ashett [blush]


   
SvaraCitera

Men, det är ju förnedring. Som du tänder på. Du tänder på att bli förnedrad. Det är ok.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera