Aviseringar
Rensa alla

Färga hår för förlängning?


Ämnesstartare

I fyra år har jag ångrat att jag klippte av mig håret (klippte killfrisyr för länge sen) Och nu har det typ slutat växa (det är lite längre än ner till axlarna). 🙁

Så jag känner en kompis som har hårförlängningar som ser sjukt bra ut, ser ut att vara helt naturligt hår.

Så jag tänker köpa hårförlängning. Men måste man färga håret då? går det ens att hitta hårförlängningar som har samma färg som mitt hår? Jag har aldrig färgat håret och vill inte göra det heller.

Ni som har haft hårförlängningar, färgade ni?
vart hittar man bra hårförlängningar runt tusenlappen? Jag ville beställa från internet men då kan man ju inte kolla så att färgen passar.

puss =)=)


   
Citera

Ja, det går hitta. 🙂 Men gå till en löshårsbutik och beställ INTE från internet isåfall (alternativt kan man skicka lite hår från sig själv till dom på posten, så skickar de tillbaka hår i liknande nyans med postförskott..) om du vill vara helt säker på att nyansen verkligen stämmer. 🙂

Jag hade förlängning första gången när jag hade svart hår, så nyansen stämde ju. :p dock sen jag blivit blond är det supersvårt att hitta löshår i samma nyans.. typ omöjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

Men gå till en löshårsbutik och beställ INTE från internet isåfall

Vet du någon bra då? 🙂


   
SvaraCitera

buttcrack:

Vet du någon bra då? 🙂

Finns ju Taj Mahal i sthlm.. har varit inne där en gång dock och de lyssnade typ inte på vad man sa. Och hörde typ ingenting. Haha.
Och så finns det någon som heter typ Safari eller något ? Aldrig varit inne där dock men hört att deras löshår är väldigt bra.

Och sen finns det Perukshoppen i sthlm, de är supertrevliga där och ett clip-onset äkta hår kostar ca 1500 vet jag iaf. 🙂 Ska lätt köpa därifrån ;D Håret var fint också!


   
SvaraCitera

happyhair.se / fannyhair.se

På happyhair finns mest färger som ingen har typ XD men jag köpte mitt löshår på fannyhair för 400kr 🙂 det är det billigaste och det är både syntet och äkta i det. Det ser hyfsat äkta ut 🙂 Köp hellre 45cm långtn det är snyggast, 60cm ser onaturligt ut. Jag köpte 60 och fick klippa till det för att det var alldeles för långt.


   
SvaraCitera

Toppa oftare, brukar de säga 🙁


   
SvaraCitera

buttcrack:

(klippte killfrisyr för länge sen)

nice med muffdykare[wink]


   
SvaraCitera

raka av dig allt och förbered dig själv för treblinka 1.1.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

nice med muffdykare

Du jag var sjukt cool, hade rosa tuppkam och converse när jag gick i 5:an 😀


   
SvaraCitera

buttcrack:

Du jag var sjukt cool, hade rosa tuppkam och converse när jag gick i 5:an 😀

Typ i förrgår alltså?[shake][wink]


   
SvaraCitera

Taj mahal som sagt. Jag har blond hårförlängning som jag inte kan använda längre på grund av fel hårfärg. Plus att det är lent och mjukt medan mitt hår är strävt som hos en häst.

Fail.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Typ i förrgår alltså?

snart 5 år sen [tired]


   
SvaraCitera

buttcrack:

snart 5 år sen

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera