Aviseringar
Rensa alla

Färga håret blått???


Ämnesstartare

Tjaa, har under en längre tid tänkt färga håret blått... fast jag är inte säker på saken och det känns typ som att man blir dömd i dagens samhälle om man har en lite mer udda färg än det som är så kallat "normalt".
jag har ljusbrunt hår om det skulle intressera 😛


   
Citera
Ämnesetiketter
mens
 mens

köör


   
SvaraCitera

Om du inte vill bli dömd så är enda sättet att inte sticka ut i mängden. Frågan är varför du bryr dig om deras åsikter om du ändå inte vill vara som dem.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bryr mig inte så himla mycket faktiskt. kanske låter som det men helt ärligt så vill jag vara annorlunda. 


   
SvaraCitera

blått hår kan ju bli riktigt snyggt, förutsatt att det passar personligheten.
Folk dömer alltid oavsett om man är klädd normbrytande eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blå + Vit är rätt fint, eller lila. Tumme upp Fast det är mina tankar, ha ditt hår som du vill, absolut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blått hår är snyggt, kör på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Blå + Vit är rätt fint, eller lila. Tumme upp Fast det är mina tankar, ha ditt hår som du vill, absolut!

Så himla snyggt men tror inte att det hade passat på mig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tre klasskompisar färgade håret blått... Reaktionerna var positiva (kanske för att de var 3). Nu är de alla gråhåriga för färgen försvann... Mycket glad

Men tycker du ska färga hela håret blått, det är coolt! Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
tre klasskompisar färgade håret blått... Reaktionerna var positiva (kanske för att de var 3). Nu är de alla gråhåriga för färgen försvann... Mycket glad

Men tycker du ska färga hela håret blått, det är coolt! Cool

Då får man väll färga om bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vevez:

Då får man väll färga om bara

Går nog, men de skulle ändå bara ha det i några veckor...


   
SvaraCitera

Kör för fa-an! 
Kom ihåg att om du ska färga det själv måste du bleka håret tills det är nästan vitt Förvirrad


   
SvaraCitera

Kör på så det ryker! Låter ju ändå som att du vill det så gör det som känns bäst 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:
Kör för fa-an! 
Kom ihåg att om du ska färga det själv måste du bleka håret tills det är nästan vitt FörvirradJupp har läst om det 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:
Kör för fa-an! 
Kom ihåg att om du ska färga det själv måste du bleka håret tills det är nästan vitt Förvirrad

Och blått är den svårate färgen att ha kvar, sitter långt ifrån lika länge som lila


   
SvaraCitera