Aviseringar
Rensa alla

fästingbarn


Ämnesstartare

krasch:

cool!

aah säg det när du nyvaken kramar din hund å upptäcker att hans skalle är ett parasitbo!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gillar när katten får sådär feta fästingar.
då tar jag loss dem och eldar upp dem!

(obs plågar inte, dödar direkt)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

ungefär så här ser fästingbarnen ut:

GAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH


   
SvaraCitera

framtidstron lever:

Ja, tyvärr 🙁
fast du kan ju se vilka resultat du får av det. tror det biter bättre på vissa än på andra. och sen beror det på var du bor och i vilka områden du rör dig.

hittade en färdigsugen fästing på golvet här om dagen kände mig som världens sämsta hundägare som inte upptäckt den 🙁

hm. ah. får se kanske [blush] mr jason bör ej få för mycket fästingar, i mitt tycke!!! fast har iofs skogstomt och han springer el del i skogen..

ååeh hatar när det händer. blir en del per år pga har katt också. svårt att kolla igenom honom pga han bor mer ute än inne på somrarnaa!! det är ännu värre när 1 st best (antingen människa eller djur) har trampat på den så det är blod på golvet..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

jag gillar när katten får sådär feta fästingar.

såna som har sugit länge?
Image

tjockisarna är ju iaf mätta så de är ofarliga! de kan inte krypa fort heller. man har koll. det är skönt.

JOZFiN:

fast har iofs skogstomt och han springer el del i skogen..

då kommer han nog få enstaka ändå. Jag vet inte om det ger 100% skydd på vissa!

JOZFiN:

det är ännu värre när 1 st best (antingen människa eller djur) har trampat på den så det är blod på golvet..

Och när man plockar upp dom hela och dom är sådär mjuka så man är rädd att klämma sönder dom 🙁
dlkfäääh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

tjockisarna är ju iaf mätta så de är ofarliga! de kan inte krypa fort heller. man har koll. det är skönt.

Ja de små är absolut värst.
Lider med dig, även om det såg coolt ut.
Fästingmönster.

En gång kom min (nu döa) kisse hem efter att ha varit på villovägar i några dagar.
Han hade då minst 20 fästingar. Det var kul att plocka!
och nasty[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh stackars lilla huund


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

En gång kom min (nu döa) kisse hem efter att ha varit på villovägar i några dagar.
Han hade då minst 20 fästingar. Det var kul att plocka!
och nasty

😀
det är kul att plocka med saker. Fast jag har aldrig upplevt det så mycket med fästingar som med andra saker tex skrapa bort något från en yta eller så. det känns bra i hela kroppen!


   
SvaraCitera

ush, fästningar är fan vidrigare än spindlar. stackars vovve[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

det känns bra i hela kroppen!

haha ja! 😀
terapi och meditation


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

roppar i nacken, måste göra igen, han har fått jättemånga senaste veckan. Antingen har fästingmängden drastiskt ökat eller så börjar den gå ur.

Både och antagligen, det har ju varit så varmt nu att både fästingar och getingar frodas[cry]
Hur ofta droppar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uhhh..

min katt drar oxå in saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

in katt drar oxå in saker

Åh det var så sött förut!
Stella hade fångat en fluga och skulle stolt visa mig. Hon pep och var helt hysteriskt glad. Så kom jag fram till henne och hon lyfte på tassen för att visa, så flög den iväg hahahahaah
hon blev så snopen <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hon blev så snopen <3

awwwwwwwwwwww[love] din katt låter så söt

d blir jämt jättestolta när d fångar nått

min katt har dragit in råttor två-tre ggr nu[crazy] eller bara mamma som sett.. som slängt ut dem igen med sophyveln haha


   
SvaraCitera